Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bet een paar uurtje een nieuwe 8310 :D nadat mijn 8210 helemaal opgebeld was en echt gaar was.

Nou ja mijn vraag is welke software de Gotters gebruiken om dit ding te beheren. Ik heb inmiddels geprobeerd met logomanager, maar deze krijgt de verbinding via de IrDa niet goed voor elkaar. Daarna heb ik de software van Oxygen geprobeerd en deze werkt op zich (de verbinding met de PC is goed). Het probleem is alleen dat ik dit pakket echt onoverzichtelijk vind en het telefoonboek beheren is niet echt goed geregeld ;).

Kent iemand nog andere paketten die ik kan gebruiken waarmee ik ook alle functies in de telefoon kan benutten (logomanger doet dit niet, en Oxygen doet dit wel alleen een beetje vaag 8)7).

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:51

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

LogoManager werkt hier p'fect met een 8310, dus ik denk toch dat je ff naar je instellingen moet kijken :?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ja dan maar eens even kijken. Maar heb je dan ook de mogelijkheid om bij 1 persoon meerdere nummers in te voeren via Logomanager.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:51

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 11:17:
hmmm ja dan maar eens even kijken. Maar heb je dan ook de mogelijkheid om bij 1 persoon meerdere nummers in te voeren via Logomanager.
Jep, het hele telefoonboek kan je perfect managen met LogoManager. Alleen kan je sms-jes (nog) niet managen met LogoManager, dit moet je nog met de hand of met de Nokia-software doen :(

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-02 15:37

AleXtc

Wannabe Pirat

logomanager, maar deze krijgt de verbinding via de IrDa niet goed voor elkaar

idd dan moet je zo'n raar usb apparaatje kopen. Maar welk ander progje werkt wel overzichtelijk EN met IrDa ? (vanaf de laptop)

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 22:26
logomanager werkt hier toch echt met irda hoor, misschien je settings nalopen ?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Ik gebruik ook Logomanager, en dat werkt prima bij mijn 8310 (ook met IrDA dus), ik kan er ook gewoon mee inbellen.

Je kan ook eens de officiele Nokia Software proberen, die is gratis en doet ongeveer hetzelfde als Logomanager. LM is alleen wat kleiner, dus die vind ik zelf wat handiger!

Hier kan je de Nokia Software pakken:

Nokia PC Suite 4.81:
http://www.nokia.com/phon...pport/8310/downloads.html

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1