Toon posts:

Disney's tarzan + Regio Vrije DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een labway Xwave 900 dvd speler die je via een menu regio vrij kan maken.

Ik heb zaterdag Disney's Tarzan gekocht maar die werkt er dus niet in...

het schijnt dat disney er een beveiliging op heeft gezet tegen regio vrije dvd-spelers

terugzetten naar regio 2 helpt ook niet...

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt grtzzz ACE

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Heb idd gehoord dat de yamakawa DVD spelers er ook last van hadden. Er was een oplossing voor gevonden op het yamakawa forum. Weet alleen niet waar dat forum staat. Moet je zelf even zoeken

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:46

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb zaterdag Disney's Tarzan gekocht maar die werkt er dus niet in... [/quote]Grappig...

Zelf heb ik een Revoy 2200 (gekocht bij ACI-Computers in Zoetermeer), en die is ook regiovrij. Tarzan (officieel regio 2) werkt er perfect in! :)

Dus beveiliging op die DVD? Dacht het niet. :)

... en oranje! :P

Verwijderd

tarzan dvd werkt niet op de yamakawa/divido
en op bepaalde philips en denon spelers. Het gaat alleen om de regio 2 uitvoering (geloof ik) die niet werkt.yamakawa en divido werken allebei aan een oplossing via een upgrade van de player. effe geduld hebben dus.
mzzl jeroen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb labway gemaild...
Het is dus gewoon ff afwachten :)

Ik laat het hier wel weten als het is gelukt.... :)

En anders koop ik wel een regio 1, alleen dan kan mn kleine zusje ;) hem niet kijken... :)

GRTZZZZ ACE

Verwijderd

Topicstarter
Net een mailtje ontvangen van labway.... met de vraag van het chip nummer...

FF opgezocht en nu stuurt hij me de nieuwe firmware op :)

Snelle reactie van ze... daar hou ik dus wel van :)

Julliue horen nog wel of het is gelukt :)

Grtz ACE

Verwijderd

Topicstarter
Gister avond de firmware geupgrade :)
EN NU WERKT HET WEL!!! :)

Dus als jullie dit probleem ook hebben, dan moet je gewoon ff labway mailen, en dan sturen ze de upgrade op :)

Grtzzz ACE

Verwijderd

daar zijn ze dan heel snel mee met die update want voor yamakawa en divido en denon is nog geen update beschikbaar
mzzl jeroen

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-12-2025

Vaughn

Powered by Jomanda

Voor mensen met een Hollywood+ kaart die deze problemen ook hebben (Niet alleen met Tarzan) Kunnen het onderstaande eens proberen.

For Win 98: If you are are trying to view certain DVD movies such as "Disney Tarzan" and receive a "file not found" or MMSYSTEM 275 error, please run "msconfig" (startrunmsconfigadvance) to disable UDF format and reboot as detailed in the README.TXT document. Please note that this setting should not affect the functionality of the system. You can set the UDF format back to "Enabled" after you watch the movie.

Of effe grutten in je Registry en:

If you are are trying to view certain DVD movies such as "Disney's Tarzan" and receive a "file not found" or MMSYSTEM 275 error, please do the following (as proposed by a user and tested by us): Run "regedit" and rename the entries - HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMControlSet001ServicesUdfs and HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMControlSet002ServicesUdfs by changing "Udfs" to any name like "Abc" and reboot. When you change control set 001, it automatically changes control set 002. When you are done with the movie, rename "Abc" back to "Udfs".

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-03 13:17

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Okay, Ik heb een regiovrije sony dvp-s725d en Tarzan gekocht bij bol voor 35 piek (regio 2 dus)!

Mijn vraag, is het ZEKER dat daar die nieuwe beveiliging op zit? Ik heb een uitvoering met cat.no Z7 2159716.

Zo ja, dan is dat mooi, want hij werkt gewoon (het enige dat niet werkt is het tijdens de film wisselen van audio, maar via het menu werkt dat wel).

Zo niet, weet iemand een titel waar dat zeker weten WEL op zit.

[Added]Die eerste zin is wat vaagjes, Tarzan komt bij Bol vandaan, mijn speler dus NIET.[/Added]

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Verwijderd

Even iets rechtzetten:
Die "nieuwe" regiocheck en de fout in de "goedkope" spelers zijn heel wat anders;
- De regiocheck is een hele simpele manier van controleren, die een beetje DVD-er kent, en wellicht ook al heeft toegepast: Je controleerd of de speler regiovrij is, (is een andere code dan regio 2) en vervolgens laat je een foutmelding zien.
- De "nieuwe generatie" goedkopere spelers hebben gewoon een foutje in zich, waardoor sommige titels niet naar behoren functioneren. Niet alleen Tarzan dus, ikzelf heb wel eens ruzie gehad met oude Philips en Pioneer spelers, die gewoon niet volgens spec gefabriceerd zijn.

• Ozzy

Ozzy

okay Eeyore, maar zit er op die Tarzan dan WEL of NIET die 'nieuwe' beveiliging?

Verwijderd

Bij mijn weten niet, dat is gewoon een 'foutje' in de hardware voor zover ik weet... Het 'nieuwe' truukje gaat vooral worden toegepast door Warner, en voor zover ik weet, is Tarzan nog steeds van Disney:P

• Ozzy

Ozzy

Okay, bedankt. Ik wil namelijk graag weten of ik dan een probleem heb of niet. Ik heb wel de mogelijkheid om mijn speler naar een specifieke regio te zetten, maar misschien werkt dat dan ook weer niet....

Verwijderd

Waarschijnlijk werkt het dan ook niet, Kijk eens op de site van de Fabrikant voor een update van je speler...? kan je vaak voor niks in huis krijgen...

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik heb van mijn leverancier inmiddels vernomen dat de fabrikant van de DiViDo DVD-spelers een oplossing voor het 'Tarzan-probleem' heeft gevonden.
Ik hoop dit op kort termijn op m'n sites te kunnen plaatsen.
Pagina: 1