Verwijderd
lol maar volgens mij is die vraag van jou van een dermate laag niveau dat die niet eens in een faq vermeld staat.Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 21:52:
Hoe werkt nou precies een IRC kanaal?
Ik lees er vaak over maar ik heb geen idee wat het is?
www.google.nl denk dat je hier wat aan hebt.
Download mirc, log-in op irc.tweakers.net en ervaar het zelf.
Ik ben niet aansprakelijk voor enige vorm van verslaving of slechte zelfbeheersing
Ksssst!!
Het is Augustus en geen september, weg jij
Ik ben niet aansprakelijk voor enige vorm van verslaving of slechte zelfbeheersing
Ksssst!!
Het is Augustus en geen september, weg jij
Zonder IRC kanalen zou Nederland langzaam vollopen met totaal zinloze discussies. Die kanalen zorgen voor het transport en de opslag van vele miljarden, meest overbodige, mededelingen.Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 21:52:
Hoe werkt nou precies een IRC kanaal?
Het is allemaal een kwestie van tijdig de juiste sluizen open- of dichtzetten.
Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 21:53:
[...]
lol maar volgens mij is die vraag van jou van een dermate laag niveau dat die niet eens in een faq vermeld staat.
www.google.nl denk dat je hier wat aan hebt.
De Search en het postgedrag op GoTVerwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 22:15:
[...]
oke bedankt! maar ik vind het wel een beetje vreemd dat ik gewoon een vraag stel, en dat ik dan deze reactie krijg, messageboards zijn toch om wat te vragen?
Joh, zoek dat zelf maar eens op.
staat overigens ook een handleidinkje in MED
staat overigens ook een handleidinkje in MED
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()