Copyeerbeveiliging

Pagina: 1
Acties:

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 10:34
Dag!

ik koop nogal wat muziek, en zet dit alles op mijn harde schijf als mp3 om zo een grote playlist te maken van alle muziek die ik heb, die ik dan dus random kan laten draaien in winamp, zodat ik niet steeds dezelfde muziek hoor. Het probleem is nu echter dat ik, sinds ik 'n 'Not copy audio' cd erin gehad heb, niet meer in staat ben om cd's te grabben naar mijn harde schijf. Is dit een bekend probleem? De search werkt (hier?)(nog?) niet, dus als iemand toevallig topicnummers uit z'n kop kent van eenzelfde problemen, zijn die ook welkom :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03 17:55
heb ook wel eens zo'n vage cd in mn burner gehad wist niet wat me overkwam cd kwam er met hele scherpe randen uit hoorde alemaal vage geluiden :(
is niet goed voor je pc maar ik vind die zooi gewoon zwaar ***
denk dat hij zodanig je speler gemold heeft dat hij niet meer in staat is cd's te copye. probeer eens een data cd als dat wel gaat gaat dat ook niet dan weet je het.

en over de search als je met google zoekt vind je ook dingen die ook op GOT staan
en ten 2e ja kaan onderaan een subforum 1 jaar terug gaan en dan kan je toch gewoon met ctrl - F zoeken doet ik nu ook

Verwijderd

clonecd als data laten lezen, isotje mounten

of gewoon de MP3s downen omdat je toch een origineel heb