S3 Virge (Stealth 3d 2000 pro) lijkt wel een golfslagbad!

Pagina: 1
Acties:

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:53

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
In mijn nieuwe DivX kist project moest ik effe een videokaartje hebben om Windows en dergelijke er op te zetten. Dus ik graven in kratten hierzo en ik vind een mooi S3 Virge kaartje.

Ik vond hem in de Bios/Dos al onrustig, maar toen ik in Windows zat leek het wel een golfslagbad (het beeld golfde van links naar rechts, dus verticale lijnen)! Frequenties/Resoluties aanpassen bood geen uitkomst. De monitor is goed, daar zit ik nu ook mee te werken.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn. Kan die kaart meteen de vuilnisbak in, of moet ik het probleem ergens anders zoeken?

De rest: AMD Slot A, Tbird 900 mhz. MSI K7 Pro (6195), met de nieuwste bios. 20 Gb hdd, ATX voeding zonder kap (zou dit het misschien zijn?). Het hele project ligt uitgestald op mijn buro.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zit er iets in de kast wat ontzettend stoort? of een active GSM in de buurt.

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Nou, ontzettende storing? Nee niet echt. Het is ook geen kast he? het ligt op mijn buro op het moment. Misschien moet ik de voeding eens op een ander stekkie neerleggen...

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Hmmm. Voeding op een andere plek gelegd, probleem NIET opgelost. Geen verschil merkbaar. Nog tips of zal ik dat ding uit z'n lijden verlossen?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:51

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
misschien ding ff afstoffe, kijken of er tussen agp/pci slot geen stof zit enzo

Tweakers Discord

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Nou, een andere videokaart erin geeft wel normaal beeld, dus aan het Mobo of aan de voeding ligt het niet. Enkele reis vuilnisbak voor die S3 dus.
Pagina: 1