Toon posts:

snelkoppeling wanadoo reageert niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mn pc opstart, en ik wil op internet dan klik ik op het icoontje van wanadoo. Normaal krijg ik dan altijd een schermpje van verbinding maken. DE laatste paar x dan komt dat schermpje niet.
Ik kan klikken erop wat ik wil maar er gebeurt niets. als ik op het icoontje klik met de rechter muisknop dan komt er het gewone menutje. zoals openen, knippen, plakken enz. Bovenaan staat dan verbinding verbreken. Terwijl ik net de pc opgestart heb. ????????Als ik openen doe dan gebeurt er nix. Ook als ik op verbinding verbreken doe dan gebeurt er ook nix. Ik kan pas op internet via outlook express.

Ik wil gewoon via de wanadoo snelkoppeling erop. heeft iemand mischien een suggestie?

BTW ik heb windows xp

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52

AMDFreak

Intel is zo..

Laat me raden je hebt Wanadoo Premium ofsow iets dergelijks?
Ik heb ook een tijdje win98 op me server gedraait.. waarbij ik dus vrij vaak handmatig de verbinding opnieuw tot stand moest brengen. Sinds een maandje of 3 heb ik Freesco op me server gepropt.. heb ernu geen last meer van, omdat ik dat proggie nie hoef te gebruike ;)

Maar iig ik snap wat je bedoelt.. Soms wil een tijdje w88 wel es wonderen doen. Of die software opnieuw installeren?! Of als je dan je pc formateerd.. dan doet ie het gewoon weer top..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Topicstarter
oke, maar ik heb het draaien op een home pc en niet op een server als je dat soms denkt. Kheb wanadoo premium draaien.

Verwijderd

Topicstarter
kheb hem opnieuw geinstalleerd en hij werkt nog nie!!!!!!!!!!!!?????????