ik heb nu een 10 mbit netwerk thuis liggen en het werken gaat redelijk moet ik zeggen, maar omdat ik het binnenkort wil gaan veranderen met een grote fileserver ben ik aan het kijken of ik er een sneller netwerk van kan maken...
heeft een 100 mbit netwerk zin, of heb je dan teveel overhead omdat windows / hdd het niet kunnen trekken...
het liefst wil ik et meteen goed doen door 1000 mbit aan te leggen, omdat ik denk dat dat de standaard gaat worden, maar heeft dat nu al zin..?!
trekt windows, hdd, of de pci controller dat wel..?!
ik ben vooral bang omdat ik nu nog een paar pc's heb met w98 en ik er niet echt vertrouwen in heb dat die zonder meer de volle 100 mbit benut...
iemand suggesties, tips of opmerkingen..?!
heeft een 100 mbit netwerk zin, of heb je dan teveel overhead omdat windows / hdd het niet kunnen trekken...
het liefst wil ik et meteen goed doen door 1000 mbit aan te leggen, omdat ik denk dat dat de standaard gaat worden, maar heeft dat nu al zin..?!
trekt windows, hdd, of de pci controller dat wel..?!
ik ben vooral bang omdat ik nu nog een paar pc's heb met w98 en ik er niet echt vertrouwen in heb dat die zonder meer de volle 100 mbit benut...
iemand suggesties, tips of opmerkingen..?!