fan problemen asus v8460

Pagina: 1
Acties:

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:54
Ik heb sinds eind maart een asus v8460 ultra.
Hij bevalt goed, alleen nu begint de fan af en toe lawaai te maken (ratelen).
Dat mag toch nooit zo snel?
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben en is dit een garantie geval?
Zijn er ook mensen die er een andere koeling op geplaatst hebben(een kwalitief betere) of weten of er ook een andere koeling (die je los kan kopen) op past, want deze vind ik nogal loszitten oftwel hij is makkelijk te verschuiven.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Terug naar de winkel want er zit nog garantie op.
Of bespaar je de moeite en plak er een blueorb op of iets van gelijke strekking.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
ik zou gewoon ff fannetje uit erlkaar halen smeren en er terug opzetten.
Als het dan nog niet helpt naar de winkel of een blue erb erop zzetten

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 13:43
Gewoon goed schoon maken. :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik denk dat je er beter geen blue orb op kan zetten, volgensmij wordt dat veel te warm.
Er zijn wel speciale koelingen voor de gf4 serie gemaakt, zijn een stuk groter. En je moet er gewoon nog garantie op hebben. Als je de originele koeling eraf hebt gehaald is je garantie weg.

I, for one, like Roman numerals

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:10
maak je maar op dat de fan er eerdaags mee op houdt. Heb nu hetzelfde probleem met mijn Asus V8200. Eerst begon hij te ratelen toen is het een tijdje weg geweest. En nu is mijn fan er mee op gehouden.

Als je besluit je kaart voor Garantie weg te brengen reken dan maar op een maand.

Ik zou zeggen kijk eens op deze site: http://www.thermaltake.com/products/chipset/g4.htm Dit is een speciale koeler voor op de Geforce 4. Even kijken via de pricewatch waar deze te koop is

Verwijderd

Het kan ook zo zijn dat je de fan even opnieuw moet aandraaien (is niet duidelijk of je daar al naar hebt gekeken)... en verder dat ie lawaai maakt wil niet zeggen dat ie zo kapot gaat, ik heb een paar JAAR met een ViperV550 die hetzelfde probleem had doorgedraaid en had geen enkel probleem verder. :)
Pagina: 1