Toon posts:

naamsverandering " schop een modje" II

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jammer dat de discussie gesloten is want wederom heb ik weer geen argument gehoord wat mij kan overtuigen, behalve " hier zijn we geen verantwoording over schuldig"

en die andere 80.000 topics (misschien zijn het er wel 100.000 :) ) zou ik graag willen bekijken maar tot mijn grote spijt moet ik concluderen dat de zoekfunctie buiten gebruik is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 20:12:
jammer dat de discussie gesloten is want wederom heb ik weer geen argument gehoord wat mij kan overtuigen, behalve " hier zijn we geen verantwoording over schuldig"

en die andere 80.000 topics (misschien zijn het er wel 100.000 :) ) zou ik graag willen bekijken maar tot mijn grote spijt moet ik concluderen dat de zoekfunctie buiten gebruik is 8)7
naamsverandering " schop een modje"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

Exirion

Gadgetfetisjist

KerStens schreef op 03 augustus 2002 @ 20:12:
Lees de vorige topic nog maar eens door, want er werden weldegelijk argumenten genoemd. Alleen geen argumenten die jij wilde horen, en wij hebben geen zin om deze discussie voor de zoveelste keer te voeren.

Een slotje krijg je niet zomaar.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.