Verwijderd
Ik heb even met die Expanium kunnen spelen, en dat ding werkt erg goed. Alleen ik weet niet precies hoe hij is qua schokbestendigheid, als ik me goed herinner was hij af en toe wel geneigd om effe te skippen, maar ik weet niet of dat alleen bij audio-cd's was of ook met MP3 files. Ik weet wel dat mijn Lenoxx echt _nooit_ overslaat, ook niet als ik over een zwaar bumperige weg fiets. Die heeft wel als nadeel dat erg zeikerig is met CD-RW discs is en geen multisession cd's leest. (Doet die Philips wel).
Verwijderd
Sony Music Clip volgens mij wel een leuke... Maar heb daar net een topic over geplaatst dus hou die in de gaten zou ik zegen.
Gisteren deze binnen gekregen. Prima dingetje!!!
Heeft dus 5s ESP op CD en 60s ESP op MP3, herkend de CDRW die ik gebruik (nashua 80min), mooi geluidje en erg complete set (2 CDR's, 2 NiMH batterijen, etc.)
Voor 349,- thuis bezorgd.
!!!!! AANRADER !!!!!
Heeft dus 5s ESP op CD en 60s ESP op MP3, herkend de CDRW die ik gebruik (nashua 80min), mooi geluidje en erg complete set (2 CDR's, 2 NiMH batterijen, etc.)
Voor 349,- thuis bezorgd.
!!!!! AANRADER !!!!!
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ik heb ook sinds 3 weken (gekocht op de Benelux beurs in E'hoven) de Lenoxx MP-786. Echt superrelaxed ding hoor, geen enkele problemen met het lezen van dirs enz. Laat de cd supersnel in, en een supermooi geluidje... En dat toentertijd voor maar 330 piek !!!
Ik heb dus de philips expanium zeer relaxed ding speakertjes zijn beter dan die van lenox. Gast uit me klas heeft hem. En philips slaat never ever over tenminste niet bij mij.
Voorderest heeft ie afstandbediening dus je hoeft je player niet telkens uit je zak te halen.
En ik hoorde dat de lenox niet echt van ab's hielt.
Maar ik ben zeer tevree over de philips.
bijkomt voordeel hij is bij elke audioboer te koop de lenox niet.
Greetz Pala
Voorderest heeft ie afstandbediening dus je hoeft je player niet telkens uit je zak te halen.
En ik hoorde dat de lenox niet echt van ab's hielt.
Maar ik ben zeer tevree over de philips.
bijkomt voordeel hij is bij elke audioboer te koop de lenox niet.
Greetz Pala
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Dat ie overal te koop is is helemaal geen voordeel, je koopt hem toch bij de goedkoopste?
Verder heb ik inmiddels na alle positieve reviws (ook op MP3.com) de lennoxx besteld bij mp3spelers.nl...
Hoe lang duurt het daar normaal voorat je wat hoort, ik heb ook geen orderbevestiging gekregen whatsoever, is dat normaal??
Verder heb ik inmiddels na alle positieve reviws (ook op MP3.com) de lennoxx besteld bij mp3spelers.nl...
Hoe lang duurt het daar normaal voorat je wat hoort, ik heb ook geen orderbevestiging gekregen whatsoever, is dat normaal??
Ik had hem binnen een weekje na bestellen dus dat zit wel goed. Dat van geen bevestiging klopt niet, maar ik weet dat ze het scriptje aan het aanpassen waren .. misschien zit er nog wat fout. Stuur anders even handmatig een meeltje..
Loop jij er dan de hele dag mee in je hand?
Ik heb hem gewoon in mijn binnenzak zitten ...
Ik heb hem gewoon in mijn binnenzak zitten ...
Verwijderd
Ik heb die phillips al 3 weken nu en ben er nog steeds heel erg tevreden over:
lange stand by 7 uur mp3 afspelen (rechargeables).
slaat absoluut niet over (zelfs niet toen ik hard door de regen rende om de tram in te komen)
ja ach je bent net als ikke ik geef ook geen shit dat ie geen id3 weergeeft en geen bestandsnamen weergeeft
dus alleen maar pluspunten !!!!!
lange stand by 7 uur mp3 afspelen (rechargeables).
slaat absoluut niet over (zelfs niet toen ik hard door de regen rende om de tram in te komen)
ja ach je bent net als ikke ik geef ook geen shit dat ie geen id3 weergeeft en geen bestandsnamen weergeeft
dus alleen maar pluspunten !!!!!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 12:31 schreef Martijn het volgende:
Trouwens, RubZie, welke kleur heb je besteld?[/quote]Er is alleen nog maar een blauwe volgens mij en die vind ik ook wel koel. Maar ja ik loop er toch mee in mn binnenzak/rugzak dus dat vind ik niet echt belangrijk..
Trouwens, RubZie, welke kleur heb je besteld?[/quote]Er is alleen nog maar een blauwe volgens mij en die vind ik ook wel koel. Maar ja ik loop er toch mee in mn binnenzak/rugzak dus dat vind ik niet echt belangrijk..
Pagina: 1