Toon posts:

voorgevormde window kit

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

tot nog toe zijn er maar een vierkant, ovaal of een ronde window kit te vinden (en dus ook te koop). mijn vraag is, ik ben op zoek naar een voorgevormde windowkit (in een vorm van bijv. biohazard, of een radioactive teken of misshien iets anders..als het maar leuk is)..

weet je waar ik deze voorgevormde windowkit kan kopen?? of als dit te veel gevraagd is, misschien ook een hulpstuk voor te tekenen...

alvorens dank :)

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

recom maakt die dingen, zoek eens op de pricewatch naar recom spullen :)

Verwijderd

Je zult hoe dan ook de dremel moeten pakken kerel. Dus, wees creatief, teken zoals je nog nooit getekent hebt en plak er een stuk plexiglas achter. Lampie er bij...klaar is kees. Nie moeilijk toch?

Verwijderd

Topicstarter
nee hoor...recom verkoopt niet...tenminste dat is de resultaat van de pricewatch...any sugestion?

Verwijderd

Topicstarter
Je zult hoe dan ook de dremel moeten pakken kerel. Dus, wees creatief, teken zoals je nog nooit getekent hebt en plak er een stuk plexiglas achter. Lampie er bij...klaar is kees. Nie moeilijk toch?
tja...mijn principee is, als je kant en klaar kunt kopen, waarom moet ik nog de moeite moeten nemen om te gaan tekenen???? als ik zeker weet dat dit niet te verkrijgbaar is, dan moet ik maar tekenen ja...DUHHHH

trouwens....heb je je mooie zonne bril ook zelf gemaakt??? met andere woorden...WEES CREATIEF!!! :P

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:09

vinnie1908

Appel != peer

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 20:11:
[...]

tja...mijn principee is, als je kant en klaar kunt kopen, waarom moet ik nog de moeite moeten nemen om te gaan tekenen???? als ik zeker weet dat dit niet te verkrijgbaar is, dan moet ik maar tekenen ja...DUHHHH

trouwens....heb je je mooie zonne bril ook zelf gemaakt??? met andere woorden...WEES CREATIEF!!! :P
Geloof niet dat je de echte tweaker spirit hebt eigenlijk.....of je hebt teveel geld en geen vrije tijd dan kan ook >:)

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 20:04:
hallo,

tot nog toe zijn er maar een vierkant, ovaal of een ronde window kit te vinden (en dus ook te koop). mijn vraag is, ik ben op zoek naar een voorgevormde windowkit (in een vorm van bijv. biohazard, of een radioactive teken of misshien iets anders..als het maar leuk is)..

weet je waar ik deze voorgevormde windowkit kan kopen?? of als dit te veel gevraagd is, misschien ook een hulpstuk voor te tekenen...

alvorens dank :)
als je dit zou maken helemaal met raamrubber dan heb je uiteindelijk geen logo meer over.

Ik zou zeggen:

Typ in: biohazard bij google image search.
Kies een plaatje dat je mooi vind.
open in paint.
Kies rekken 300 %
ram door printer.

Plak op kast en snij uit

plexi erachter DONE

en als je er geen werk aan wil hebben begin er dan niet aan.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

[...]

Je kan GEEN zijplaten kopen van je kast met daar alvast wat anders uit dan een standaard vierkant gat.

Voor zover ik weet verkoopt chieftec en lian li zijplaten voor hun kasten met raam.

Andere vormen NERGENS.

Was dat nu weer voor onzin ? Die kerel is al heeel wat creatiever dan jij.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

ik ben wel een crea window bezig :)
Afbeeldingslocatie: http://www.sirchay.ath.cx/panel_small.jpg
In het kader van Waterkoeling :P

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2002 17:41 . Reden: opmerkingkje bij foto! ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 17:38:
ik ben wel een crea window bezig :)
afbeelding
In het kader van Waterkoeling :P
NABOUWER :P zoiets wou ik ook maken... naja maak ik wel weer iets anders in paint

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 17:42:
[...]
NABOUWER :P zoiets wou ik ook maken... naja maak ik wel weer iets anders in paint
LOL :) :)

dat bewijst maar weer dat tweakers op een lijn zitten :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 17:46:
[...]

LOL :) :)

dat bewijst maar weer dat tweakers op een lijn zitten :)
hebal weer wat nieuws bedacht!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:53

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 18:14:
[...]
hebal weer wat nieuws bedacht!
wat dan :? een zee :+

[This space is for rent]

Verwijderd

ja of een koperrmolecul voor de diehard koelblok freeks

Verwijderd

Kunnen jullie me ff een link geven van waar ik gewone window kits kan kopen/bestellen?? zou erg handig zijn. thx

Verwijderd

Hmmz, regenboog.net is een optie, of oc-shop.nl. En als je die niks vindt kun je ook nog kijken op Wallabie.be

Verwijderd

[...]

hmmm...

Edit: Wist ff niet of ik nou moest terug flamen of niet. Toch maar niet. Flamen naar n00bs is lame namelijk :X >:)

Edit: En nog een dubbelpost ook! Gaat goed! Ghehehe _/-\o_
Trouwens, een window is echt zo gemaakt. Met een decoupeerzaag gaat het ook heel goed. Beter zelfs als de vorm niet TE ingewikkeld is. Paar uurtjes werk en dat gat moet je evengoed maken. Dus wat nou het probleem is snap ik niet echt.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm...

Edit: Wist ff niet of ik nou moest terug flamen of niet. Toch maar niet. Flamen naar n00bs is lame namelijk

Edit: En nog een dubbelpost ook! Gaat goed! Ghehehe
Trouwens, een window is echt zo gemaakt. Met een decoupeerzaag gaat het ook heel goed. Beter zelfs als de vorm niet TE ingewikkeld is. Paar uurtjes werk en dat gat moet je evengoed maken. Dus wat nou het probleem is snap ik niet echt.
ik wil toch ff mijn excuus aanbieden aan fewture voor mijn kinderactige gedraag. Ik kan maar hopen hij mijn excuus accepteerd.

that's all.

Als hij mijn excuus niet kan accepteren, dat kan ik wel begrijpen.

peace out.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 20:18:
[...]

ik wil toch ff mijn excuus aanbieden aan fewture voor mijn kinderactige gedraag. Ik kan maar hopen hij mijn excuus accepteerd.

that's all.

Als hij mijn excuus niet kan accepteren, dat kan ik wel begrijpen.

peace out.
Hey, geen probleem man. Mijn reactie was misschien ook wat overdreven.

Maar je moet je windowtje gewoon zelf klussen. De randen werk je af met bijv de mantel van een stuk snoer. Je window plak je er gewoon achter.
Voorgevormde windows is zulke vormen bestaan niet. Het is namelijk onmogelijk met een windowrubber. Is te dik voor die vormen namelijk.
Als je gaat zagen zorg dan voor oordoppen en een ruimte waar je lawaai kan maken. Het maakt namelijk een klereherrie, das nie normaal meer..

:Y)
Pagina: 1