Toon posts:

Onderdruk of Overdruk van cpu naar zijkant met 2 fans ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een cpu fan heb op mijn cpu en ik zet er tegenover in de zijkap ook een fan met daaromheen zeg maar een vierkant tunneltje van plexiglas, zijn er dan nare gevolgen als de coolers niet overheen met elkaar komen kwa snelheid naar buiten.

Dus als de cpu fan langzamer is dan de fan aan buitenkant wat gebeurt er dan en andersom. Heeft dit iets te maken met overdruk of onderdruk ?

Verwijderd

Dat drukverschil zal maar heel klein zijn, en je zult dus er totaal geen last van krijgen hoor...

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:09

vinnie1908

Appel != peer

Minimaal verschil, denk zelfs niets omdat je de druk toch wel kwijt raakt omdat het nooit 100% dicht is

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Woodie2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10-2023

Woodie2002

Jeetje...

Ik heb op het moment een koeler op mijn cpu en recht daarop een koeler in mijn case. Mijn cpu-koeler blaast en mijn casefan gaat ook dezelfde richting op. Het enige wat er gebeurt is dat de cpu-fan iets harder gaat draaien.

Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:33
dat lijkt me niet.. dan moet die nietcpukoeler wel veel harder draaien volgens mij.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

het beste is de airflow lekker gelijk blijft

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:36
huh, de cpu kooler blaast intern lucht. dus die staat helemaal los van het onder-bovendruk verhaal.
Pagina: 1