Toon posts:

naamsverandering " schop een modje"

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is het niet leuk om de naam van dit forum de veranderen in een andere naam? ik vind het namelijk een beetje een vage naam. Het zegt niet echt wat er in dat forum gebeurd. Ik begrijp er uit dat er wordt uitgegaan van het feit dat een moderator niet zit op te letten en jou nodig heeft om een andere tweaker te attenderen op eventuele fouten. het lijkt mij dat daarvoor dus een andere naam beter is.

ik heb natuurlijk wel een paar suggesties:
- verraad uw mede-tweaker forum
- NTB (Nationale Tweaker Beweging) forum
- verraad uw buurman forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien is Stoute Usertjes wel een leuke naam? :+

Kijk even naar de forumomschrijving, daar staat toch wel een goede omschrijving :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

:Z

het is iedere keer gelazer om de naam...

Voor SchopEenModje was het (ondermeer) SU (StouteUsertjes)

Maar die laatste term viel dus juist vaak in verkeerde aarde omdat die dezelfde achterliggende gedachte meekreeg van users als jouw 'verraad uw mede tweaker forum'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 03 augustus 2002 @ 19:55:

Kijk even naar de forumomschrijving, daar staat toch wel een goede omschrijving :?
die heb ik gelezen ja maar het moet toch een pakkende tekst zijn....en ja toen het nog Stoute Usertjes was, was het veel duidelijker.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackd schreef op 03 augustus 2002 @ 19:55:

als die-hard tweaker zet je die natuurlijk uit he :+

maar ik vind de naam wel passend moet ik zeggen, en ik gebruik meestal een andere naam, die toch wel duidelijk maakt dat het om dit forum gaat: spank een modje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04
Om de gedachtes achter de namen die jij voorstelt is het forum van naam veranderd naar Schop een modje :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fr3aKER schreef op 03 augustus 2002 @ 19:57:
Om de gedachtes achter de namen die jij voorstelt is het forum van naam veranderd naar Schop een modje :)
maar het doet nog steeds hetzelfde...een beetje huichelachtig vind ik..want er gebeurd nog steeds hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 20:00:
[...]

maar het doet nog steeds hetzelfde...een beetje huichelachtig vind ik..want er gebeurd nog steeds hetzelfde
't is maar net hoe je tegen /26 aankijkt... maarja die discussie is ook al tig keer gevoerd geloof ik :+

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Uiteraard blijft er hetzelfde gebeuren... alleen niet wat jij denkt.

GoT is groot, GoT heeft veel users... (en nu zou er een verhaal kunnen volgen dat in de FAQ staat en ondermeer meedeelt dat er regels zijn)

GoT is gewoon te groot om door de mods zelf helemaal gezien te worden. vandaar dat ook users misstappen, vergissingen e.d. kunnen meehelpen om GoT overzichtelijk en prettig te houden.

Sommige mensen zien het als verraden (hm... slecht geweten? of "Hoe de waard is..."). Hun probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
't is maar net hoe je tegen /26 aankijkt... maarja die discussie is ook al tig keer gevoerd geloof ik :+
maar ik zwengel hem om die reden aan .....het is nog steeds niet duidelijk vind ik .... plus dat ik nog steeds geen goeie reden heb gehoord waarom het geen SU meer is... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

Exirion

Gadgetfetisjist

Deze discussie geen we niet weer opnieuw voeren. Argumenten kunt je terugvinden in de andere 80.000 topics hierover.

En we zijn ook geen verantwoording schuldig.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.