[DVD] NAD DVD speler leest DVD+RW??

Pagina: 1
Acties:

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-04 17:37
Ik heb een videomontage gemaakt en die heb ik op dvd gebrand.
Die DVD is bedoeld voor mijn oom en een vriend waarvoor ik de montage heb gemaakt. Van mijn oom weet ik dat hij een NAD dvd speler heeft. Van die vriend weet ik niets.
Wie kan mij vertellen of deze NAD dvd speler wel compatibel is met de DVD+RW schijfjes??? (en niet met de DVD-RW standaard).
Ik hoop dat ik de goede keuze heb gemaakt. (was namelijk een duur geintje 2x 33 eur) :p

alvast bedankt voor de info!

Greetz
Bart
:7

• vandenhende
Hier lijkt niemand het antwoord op te weten.
Nou dan heb ik nog een 2e vraagje.
Ik heb mijn "productie" ook geprobeerd af te spelen op een playstation 2. Maar die deed het niet. Leest PS2 helemaal geen gekopieerde dvd's ?? Of heb ik de verkeerde standaard gehad??

BEdankt!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
PS2 dienen net als de PSX "omgebouwd" te worden. Pas dan kunnen gebrande cd's/dvd's gelezen worden.

Verwijderd

2x€33 voor een +RW schijf? Nou dan heb je je mooi laten naaien, want ik heb ze al weken geleden gekocht voor €8 het stuk (HP's bij adata.nl) en deze doen het uitstekend.

• vandenhende
Nou die 33 euro was inclusief branden van de DVD (15eur) en de disc zelf was 18 euro. Maar deze DVD was voor video en ik denk dat jij eentje voor data bedoelt. Dat zijn andere en volgens mij zijn die goedkoper. Correct me if i am wrong.
:)

Verwijderd

I correct you. Heb zelf een DVD-brander en de +RW video schijven kosten gewoon €8. Moet je wel even voor zoeken, want op andere plekken kosten ze een stuk meer.
Waar heb je de schijven laten branden voor €15?

• vandenhende
Nou gewoon bij de plaatselijk audio video speciaalzaak. (www.hartholtaudiovideo.nl)
Ok het is een redelijk dure winkel, maar ik wist verder niet waar ik ze anders moest laten branden. Zelf heb ik helaas (nog geen) dvd brander. :-(

• vandenhende
Hmm ik heb mijn DVD+RW schijfjes geprobeerd in mijn laptop met DVD speler en in de laptop van een vriend maar bij beide computers wordt de cd niet herkend. Hoop herrie met spinnen maar windows zegt dat er niets in DVD-rom speler zit. Ik had toch eigenlijk wel gedacht dat ik die dvds met een laptop zou kunnen afspelen....
:-(

Hmmm vervelend dat compatibiliteitsgedoe met die DVD's.
Pagina: 1