Kyro II openGL probleem

Pagina: 1
Acties:

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024
Het hier ff vraagje voor jullie :
Ikke een echte CS fan en speel het dus ook vaak.
Nou wilde ik gister gaan CS'en en ik kies de server hij gaat connecten en hij blijft alleen op loading hangen.
in software mode gaat ie wel gewoon naar de console connecten enzo
maar in OPenGL doet ie nix behalve het loading midden in het scherm.
iemand enig idee wat dit kan zijn ???
Mijn Sys specs :

AMD Athlon 900 @ 1000 MHz
MSI KT3 Ultra
Kyro II 64 MB

Het probleem kwam ineens ik heb inmiddels al heel HL opnieuw geinstalled maar het probleem blijft

UPDATE :

Na verschillende reinstalls bleek dat geen enkel programma of spel het meer deed in de OPENGL mode.
Terwijl spellen in DirectX mode het prima deden op de hoogste reso.
Het vernieuwen van m'n video-kaart driver's en directX heeft tot nu toe ook nog niet geholpen ... heeft mij kyro z'n beste tijd gehad of is het een ander probleem :?

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Probeer eens een ander spel te starten die ook glide gebruikt bv quake 3

• CRiMiNaL
Na verschillende reinstalls bleek dat geen enkel programma of spel het meer deed in de OPENGL mode.
al gedaan en nix werkt dus meer in de openGL mode :'(

... MMORPG Addict.

Verwijderd

probeer eens wat oudere drivers ( is ver gezocht maar heeft mij toch al eens geholpen met mijn kyro 2)

• CRiMiNaL
geprobeerd .. heeft nix geholpen

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Heb je hem ooit overclocked ?
Misschien ook ff eens openglide zelf installeren, je kan het hier af halen: http://www.glsetup.com/
En als dit niet werkt/of als gedaan is dan zit ICecubeke zonder ideeën en zou ik durven zeggen dat het hardware prob is!
Tenzijn er iemand het beter weet natuurlijk!

• CRiMiNaL
ben idd nu bezig met openGL opnieuw installen ... ;) we zullen zien of het helpt :|

UPDATE :
GLsetup alleen te gebruiken door win 95 en 98 :( wat nu te doen :?

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Heb ff ook eens gezocht en hier is iets dat je kan proberen!

http://www.opengl.org/users/downloads/index.html

OpenGL v1.1 software runtime is included as part of operating system for WinXP, Windows 2000, Windows 98, Windows 95 (OSR2) and Windows NT. So you only need to download this if you think your copy is somehow missing . The OpenGL v1.1 libraries are also available as the self-extracting archive file from the Microsoft Site via HTTP or FTP.

hopen dat er iets ontbreekt hé op je opengl dat er nu op staat!

Verwijderd

Schiet me net te binnen maar installeer eens Sisoft Sandra 2002, daar is er als ik me niet vergis een proggie dat je glide bekijkt en mogelijke fouten zegt!

• CRiMiNaL
.. Thanxx A lot ... .ICEcubeke.. heb de nieuwe OpenGL v1.1 files in m'n system dir geschreven, en toen was alles weer naar me zin

Wist inmiddels al wel dat het software matig was ... want ik heb XP ff geinstalleer op m'n 2e schijf en dat werkte prima ...

Nogmaals erg bedankt voor jullie hulp :)

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Blij om dit te horen, nog veel succes met cs! ;)
Pagina: 1