Toon posts:

Problemen met joypad?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

de laatste tijd heb ik nogal wat problemen met mijn joypads. Ik had eerst een Gravis Gamepad Pro (gamepoort) maar op een gegeven moment detecteerde windows em niet meer. Ik probeerde van maar alles niks lukte. Geen van mijn gamepads deed het meer op mijn gamepoort!

Toen kocht ik een Creative Cobra Gamepad USB2. Na een tijdje normaal te hebben gewerkt werkt hij nu ook niet meer! Eerst wordt hij wel gedecteerd maar als ik mijn pas een beetje beweeg dan krijg ik allerlei foutmeldingen waar ik niks van snap en dan is mij pad ook weer weg, wordt dus niet meer gedetecteerd!

Kan iemand mij misschien helpen? Ik kan niet zonder mijn gamepad!(ben zwaar lomp met een keyboard) :)

Kukerbabla

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Specs? welke windows?

Als je gameport het niet meer doet, probeer eens in je apparaatbeheer te kijken naar "Besturing voor geluid en spelletjes" (NL) en dan onder "standaardspelpoort", er is een kans dat die is uitgeschakeld... (zelf ook al paar keer last van gehad :()

offtopic:
Uit de FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

[ Voor 0% gewijzigd door WieMie op 04-08-2002 18:33 . Reden: FAQ toegevoegd ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:57
av>sp