Toon posts:

[mobo] USB op de kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe kast gekocht van Aopen, deze heeft aan de voorkant een USB aansluiting en een geluidsaansluiting. PRACHTIG! Maar de stekker die ik geplaats heb op het moederbord werkt niet. Heb uitvoerig de site van Aopen bekeken, en de stekker op de goede (denk ik) plaats op het mobo geprikt. Ook heb ik in de BIOS USB onboard op enabled staan. Heb dus de mogelijkheid van 4x USB. Wie weet hoe je die andere 2 onboard aan de praat kan krijgen?

Mijn mobo is ook een Aopen AX34

Wie heeft dit probleem ook gehad, en nog mooier wie heeft er een oplossing?? Want ik krijg er **** van :)

Verwijderd

heb je al een bios upgrade geprobeerd?

kijk anders in de online manual van Aopen, misschien is het een jumpertje :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 18:37:
heb je al een bios upgrade geprobeerd?

kijk anders in de online manual van Aopen, misschien is het een jumpertje :)
Nou, dat kan niet jumperloos mobo. Maar in de bios zie je wel dat USB enabled staat. Dus zou goed moeten zijn. GRRRR :(

Verwijderd

Connector verkeerdom aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 11:18:
Connector verkeerdom aangesloten?
Ook al op beide manier geprobeerd, maar ik denk dat deze vraag te moeilijk is voor tweakers. Alles wat ik hier vraag (post), krijg ik nooit een tevreden antwoord op. Dus nu hoop ik dat iemand is de oplossing heeft, ik weet het niet meer |:(

• Tjeetah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:34
Weet je zeker dat hij op de goede aansluiting zit? Een vriend en ik hebben eens een keer een voeding opgeblazen door een "op het oog" goede aansluiting te kiezen...

Bij de goede aansluiting moet dus iets van USB blabla staan...

Verwijderd

kan evt ook USB 2.0 zijn??... of tjek je bios ff kijk of daar een instelling staat voor je USB..
suc6

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Pagina: 1