Heb een nieuwe HD nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2025

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Topicstarter
Op mijn oude HD zijn gisteren bad blocks gevonden, dus het begin van het einde...
Gelukkig heb ik nog garantie.....

Maar nu wil ik een goede HD nemen ipv. die oude...... Maar weet niet welke ik moet nemen!!

Ik heb al een Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) en wil eigenlijk minimaal een tweede HD van 80 Gb 7200rpm nemen!!!
Ik heb wat gehoord van Maxtor dat ze HDs hebben met "liquid bearing" ik vroeg me af of iemand daar enige ervaring mee heeft..

Maar ja het komt er dus op neer: Wat is een goede, betrouwbare HD op dit moment????

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-04 08:59
maxtor,heb er zelf 3 in hangen (2x 40gb@raid 0 en 1x 80gb) geen probs en draait goed.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Iedere fabrikant heeft failures in het assortiment. Er zijn ook altijd mensen die zeggen dat jouw merk toppie is en andere die dat juist een brak merk vinden. Kijk anders eens op www.storagereview.com

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

ik zoek ook een, ik heb goede ervaringen met zeepoort ,heb er 2 (40 gb en 6 gb) en nog geen problemen mee gehad. daarom dacht ik aan een Seagate 80GB (Barracuda IV, 7200rpm). maar maken die niet wat veel lawaai?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:08

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.