Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
???iets duidelijker plz...of begrijp ik je nu verkeerd?spaceboy schreef op 03 augustus 2002 @ 18:18:
Hallo,
Ik weet dat UT vrij overclock-gevoelig is, maar ik heb dus mijn pc overgeklokt. Het rare is dus dat ik vandaag al 2 lockups heb gehad in UT. Geen reboot ofzo, maar dat m'n keyboard niet meer reageert. Ik kan dan nog wel met de muis alles doen, bewegen/schieten. Alt-Tab werkt ook nog prima.
Weet iemand hoe dit komt? Specs: P4 1.7, GF3, 512mb, WinXP. Niets overgeklokt. Temp van CPU is 50 graden (na een crash).
Thnx for any help.
oh sorry, ik bedoelde inderdaad: ik heb m'n pc niet overgeklokt.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
dus een deel van toetsen doen het niet, maar een ander deel weer wel?
heb je daar ook last van in andere programma's nadat je UT hebt geminimaliseerd?
heb je daar ook last van in andere programma's nadat je UT hebt geminimaliseerd?
nee, alleen in UT werkt NIETS meer (ook geen Esc om naar menu te gaan enzo). Buiten UT werkt alles weer.
Ik heb heeeeel af en toe ook weleens last van exact hetzelfde dat probleem, al is mijn computer dan wel een beetje overclocked geloof ik.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
omdat ik het weet, maar wel denk dat overklokken of iets dergelijks de oorzaak is... pc is ook NIET te warm, dus ik wilde vast zeggen met deze post dat het waarschijnlijk geen hardware-hitte-probleem is...
spaceboy schreef op 03 augustus 2002 @ 18:18:
Hallo,
Ik weet dat UT vrij overclock-gevoelig is, maar ik heb dus mijn pc niet overgeklokt. Het rare is dus dat ik vandaag al 2 lockups heb gehad in UT. Geen reboot ofzo, maar dat m'n keyboard niet meer reageert. Ik kan dan nog wel met de muis alles doen, bewegen/schieten. Alt-Tab werkt ook nog prima.
Weet iemand hoe dit komt? Specs: P4 1.7, GF3, 512mb, WinXP. Niets overgeklokt. Temp van CPU is 50 graden (na een crash).
Thnx for any help.
wil je nie afzeiken ofzo, maar dit is wel erg verwarrend...nee, alleen in UT werkt NIETS meer (ook geen Esc om naar menu te gaan enzo). Buiten UT werkt alles weer.
heb je trouwens al geprobeers UT te re-installen?
Jah, heb ik ook. Het gebeurt me af en toe met gewoon ut, maar veel vaker met tactical ops.
Ik geloof (weet bijna zeker) dat dit komt door de combinatie winxp + ut. Er is, voor zover ik weet, nog geen oplossing voor...
Ik geloof (weet bijna zeker) dat dit komt door de combinatie winxp + ut. Er is, voor zover ik weet, nog geen oplossing voor...
UT reinstall helpt niet. WinXP re-install werkt niet. Win2k heeft het probleem ook.tha_pietah schreef op 03 augustus 2002 @ 18:38:
[...]
[...]
wil je nie afzeiken ofzo, maar dit is wel erg verwarrend...
Nog 1x het probleem:
SPECS: P4 1.7, GF3, 512mb, WinXP Pro
GAME: Unreal Tournament
PROBLEEM: Random. IN het spel reageert het toetsenbord nergens meer op. Geen enkele toets. Alleen de muis werkt nog wel. Daarmee kun je dus nog richten en schieten. Maar omdat ik met de cursor-toetsen loop werkt dat niet meer. Ook ESC naar het menu werkt niet. Want, zoals gezegd, GEEN ENKELE toets werkt meer. Windows reageert nog wel op het toetsenbord, met de bekende toetsencombinaties (alt-tab, alt-esc, alt-enter, windowstoetsen). Enige wat je dan nog kunt doen is Ctrl-Alt-Del en UT uit de taskmanager flikkeren.
Snappu? Maar aan de andere reacties te zien ben ik niet de enige...
Verwijderd
alt-tab is een windows snelkoppeling. esc voor menu is een UT keybindtha_pietah schreef op 03 augustus 2002 @ 18:38:
[...]
[...]
wil je nie afzeiken ofzo, maar dit is wel erg verwarrend...
Zijn windows doet het dus nog goed, maar zijn UT niet
Verwijderd
Ik heb er ook een af en toe last van.
Laatst zelfs 3x in één en dezelfde game
Heb trouwens W2K
Best wel irri.
Laatst zelfs 3x in één en dezelfde game
Heb trouwens W2K
Best wel irri.
Pagina: 1