Ik heb een vraag, waar kan ik een programma vinden waarmee ik een de computers in mijn netwerk kan bepalen hoeveel Kb download zij krijgen?
Quality of Service, ja, idd. Ik snap er alleen geen bal van...
Dit is niet het eerste topic hierover ..., maar helaas doet de search het niet dus kan ik je moeilijk daarheen verwijzen
.
Je kan met een linux server met Traffic shaping werken.
Je kan lokaal een programma gebruiken waarvan ik helaas de naam vergeten ben.
En je kan een programma gebruiken wat door een mede tweaker genaamd is... Skunkah dacht ik, maar dat topic kan ik ook niet vinden omdat de search het niet doet
En je kan een programma gebruiken wat door een mede tweaker genaamd is... Skunkah dacht ik, maar dat topic kan ik ook niet vinden omdat de search het niet doet
De Search en het postgedrag op GoT[Airwolf] schreef op 03 augustus 2002 @ 20:17:
Dit is niet het eerste topic hierover ..., maar helaas doet de search het niet dus kan ik je moeilijk daarheen verwijzen.
Voor linux een makkelijk wrapper scripje voor classed based queueing
https://sourceforge.net/projects/cbqinit
https://sourceforge.net/projects/cbqinit
Ik gebruik voor beide PC's WinXP. En ik ben niet van plan om nou hiervoor een Linux Server te maken. Blijkbaar is er wel wat, maar onvindbaar...:(
Damned zoekfuctie
Damned zoekfuctie
Met FreeBSD icm IPFW kan je heel makkelijk traffic shapen 
En met Sygate Office Network (Windows) kan je ook traffic shapen.
En met Sygate Office Network (Windows) kan je ook traffic shapen.
[ Voor 0% gewijzigd door Steije op 03-08-2002 20:36 . Reden: Thanks blackd, wist de naam niet precies meer ]
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Thank you, daar kan ik wat mee 
Nu eerst maar die software zoeken
Nu eerst maar die software zoeken
Sygate Office Network heet dat prog waar je aantal kbps per client kan instellen.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1