Wie heeft dit boek ook gelezen en wat vond je ervan? Ik vond het wel een interessante mix tussen uitleg cosmologie&topologie en het persoonlijke leven van de schrijfster.
Essence - Dit voldoet natuurlijk niet aan de W&L policy. Een startpost van 2 regels moet wel heel erg goed zijn wil het een beetje stof tot discussie leveren.
Doe wat meer moeite en edit je startpost en vul het aan met waar het boek dan eigenlijk over gaat. Nu kunnen alleen mensen die het boek kennen meepraten. Voor nu blijft het draadje even open, maar er moet dan wel een aardige discussie ontstaan wil dat ook zo blijven.
Doe wat meer moeite en edit je startpost en vul het aan met waar het boek dan eigenlijk over gaat. Nu kunnen alleen mensen die het boek kennen meepraten. Voor nu blijft het draadje even open, maar er moet dan wel een aardige discussie ontstaan wil dat ook zo blijven.
Verwijderd
(uitspraak van LD: Je bent ons voor! nou zeg! zitten er hier 2 mods om dit ding dicht te gooien...)
Uhuh, CV zegt dat ie open moet blijven
, niet dicht
.
Yay! Komt LD ook nog buiten spelen?
Hmm. Huiskamer niveau....sorry
Maar Essence, komt er nog een soort samenvatting van het boek? Ik ben wel nieuwsgierig waar dat boek dan precies over gaat - dan kunnen we pas ergens over discussieren.
Hmm. Huiskamer niveau....sorry
Maar Essence, komt er nog een soort samenvatting van het boek? Ik ben wel nieuwsgierig waar dat boek dan precies over gaat - dan kunnen we pas ergens over discussieren.
Ja, want over welke vlekken gaat dit nou ?
Mother, will they like this song?
Mag ik ook meedoen met het huiskamer niveau?
Ik stem voor dicht
Ik stem voor dicht
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Ik denk dat de schrijfster inktvlekken bedoeld ontstaan door haar lekkende vulpen waarmee ze het boek geschreven heeft.TheLunatic schreef op 03 augustus 2002 @ 19:09:
Ja, want over welke vlekken gaat dit nou ?
Vandaar ook de mix tussen kosmologie en persoonlijk leven
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
We gaan stemmen geloof ik? Echte W&L dit jongens
Stemmen is helemaal geen W&L. Typisch W&L oplossing zou zijn het sophocratisch te besluiten.ChristiaanVerwijs schreef op 03 augustus 2002 @ 20:55:
We gaan stemmen geloof ik? Echte W&L dit jongens
Of minimaal een tussenvorm: Stemmen, maar alleen de wijzen hebben stemrecht
Verwijderd
Hmmm... Excuses aan de topicstarter... Ik had Christiaans berichtje een beetje verkeerd gelezen geloof ik 
In ieder geval, als je het over de inhoud van het boek wilt hebben, Essence, kan je het best de aanwijzingen van Christiaan opvolgen... De openingspost editen heeft nu echter niet veel zin meer, maar je kan altijd en nieuw topic openen.
Nogmaals, excuses, en nu gaat ie echt dicht
In ieder geval, als je het over de inhoud van het boek wilt hebben, Essence, kan je het best de aanwijzingen van Christiaan opvolgen... De openingspost editen heeft nu echter niet veel zin meer, maar je kan altijd en nieuw topic openen.
Nogmaals, excuses, en nu gaat ie echt dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()