'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Nou, je haalt de geheugenmodule uit je computer, en die doe je in de wasmachine. Wassen op 90 graden is het beste. Daarna doe je de module in een emmer koud (<20 graden celsius) water en laat je hem daar een weekje weken.StefSOFT schreef op 03 augustus 2002 @ 18:31:
dat snap ik wel maar wat is daar de beste manier voor
Daarna leg je de module op de strijkplank en strijk je de module een paar keer, enkele minuten lang.
Nu heb je een vers gestreken, schone en kreukloze geheugenmodule
[serieus-mode]Je kunt ook met een doekje dat helemaal NIET vochtig is (echt droog) gewoon een beetje voorzichtig over de module heen, pas op voor statische elektriciteit.[/serieus-mode]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
O ja, en suggestiesv op mijn probleem zijn ook welkom
En dit lijkt op een stroom probleem. Wat voor voeding heb je
Moet lukken denkik
btw droge doeken kunnen soms heeeel goed statische electriciteit opbouwen
Natte(of vochtige) niet .. dan geleiden ze
al je vermoed dat het een contact probleem is door vuil. steek ze daan een paar keer in en uit het dimm slot de, contacten hebben mekaar dan wel schoongemaakt
Niet blazen... Zuig dan, anders blaas je het stof ergens anders heen en komt het misschien op een plek waar het echt problemen veroorzaakt.eviltuinhekje schreef op 03 augustus 2002 @ 18:47:
gweoon uitblazen met zo'n speciaal flesje toch??
Moet lukken denkik
Da's waar, heel licht vochtig kan nog, maar als je 1 druppel water op je geheugenmodule krijgt heb je al een zwaar probleem dus da's flink oppassen.fish schreef op 03 augustus 2002 @ 18:51:
de beste manier .......... hou je aan de esd regels (voorkom statische elektriciteit)
btw droge doeken kunnen soms heeeel goed statische electriciteit opbouwen
Natte(of vochtige) niet .. dan geleiden ze
al je vermoed dat het een contact probleem is door vuil. steek ze daan een paar keer in en uit het dimm slot de, contacten hebben mekaar dan wel schoongemaakt
Ik ben nog niet zeker over de beste manier om die dingen schoon te maken, normaal vangen ze hier geen stof.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
valt wel mee, Mijn PC stond nog aan en er kwamen wel heel wat druppels op mijn geheugen (en de rest van mijn PC) maar hij werkt nogDa's waar, heel licht vochtig kan nog, maar als je 1 druppel water op je geheugenmodule krijgt heb je al een zwaar probleem dus da's flink oppassen.
Ik ben nog niet zeker over de beste manier om die dingen schoon te maken, normaal vangen ze hier geen stof.