Computer doet erg vreemd.

Pagina: 1
Acties:

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Als ik een tijd je achter mijn computer zit dan kan het zo gebeuren dat hij uitvalt. Hij valt dan niet helemaal uit, maar het lijkt erop of hij in de eerste instantie opnieuw wil opstarten, maar dat doet hij niet. Je ziet wel het ledje van de HD branden en je hoort een ratelend geluid. IK dacht eerst dat hij van mijn HD kwam, maar het lijkt net of het van de voeding vandaan komt (weet ik niet zeker).

Nu weet ik alleen niet wat de oorzaak hiervan is. Als ik zo wat topcis lees dan denk ik aan het geheugen of aan de voeding.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Trouwens weet iemand ook hoe je geheugenmodules kunt schoonmaken

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Verwijderd

waarom zou je geheugenmodules willen zuivermaken?
wat kun je doen buiten ze afstoffen

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
dat snap ik wel maar wat is daar de beste manier voor

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

StefSOFT schreef op 03 augustus 2002 @ 18:31:
dat snap ik wel maar wat is daar de beste manier voor
Nou, je haalt de geheugenmodule uit je computer, en die doe je in de wasmachine. Wassen op 90 graden is het beste. Daarna doe je de module in een emmer koud (<20 graden celsius) water en laat je hem daar een weekje weken.

Daarna leg je de module op de strijkplank en strijk je de module een paar keer, enkele minuten lang.

Nu heb je een vers gestreken, schone en kreukloze geheugenmodule *D

[serieus-mode]Je kunt ook met een doekje dat helemaal NIET vochtig is (echt droog) gewoon een beetje voorzichtig over de module heen, pas op voor statische elektriciteit.[/serieus-mode]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
dat wou ik horen, is er ook nog een manier om de geheugenslots schoon te krijgen.

O ja, en suggestiesv op mijn probleem zijn ook welkom

• supakeen
  • Laatst online: 09-09-2025
Waarom wil je ze schoon hebben? Gewoon met hetzelfde doekje :)

En dit lijkt op een stroom probleem. Wat voor voeding heb je :?

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:32
gweoon uitblazen met zo'n speciaal flesje toch??

Moet lukken denkik

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

de beste manier .......... hou je aan de esd regels (voorkom statische elektriciteit)
btw droge doeken kunnen soms heeeel goed statische electriciteit opbouwen

Natte(of vochtige) niet .. dan geleiden ze

al je vermoed dat het een contact probleem is door vuil. steek ze daan een paar keer in en uit het dimm slot de, contacten hebben mekaar dan wel schoongemaakt

Iperf

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

heb je virusscanner ? .. kanook virus wezen

Iperf

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
geen virusscanner nee. Ik heb gewoon 'el cheapo' 300 watt. Zat in NoRRoD kast

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Ben nu trouwens MBM En Sandra aan het downloaden

• the-hell
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:56
had het probleem ook maar dan met een MSI K7T pro. Ik had er geen oplossing voor, hij is nu opgestuurd naar MSI (al 4 maanden we :( ) Maar ik weet niet of dat hetzelfde probleem is als bij jou

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Zal eens een mailtje sturen naar MSI

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

eviltuinhekje schreef op 03 augustus 2002 @ 18:47:
gweoon uitblazen met zo'n speciaal flesje toch??

Moet lukken denkik
Niet blazen... Zuig dan, anders blaas je het stof ergens anders heen en komt het misschien op een plek waar het echt problemen veroorzaakt.
fish schreef op 03 augustus 2002 @ 18:51:
de beste manier .......... hou je aan de esd regels (voorkom statische elektriciteit)
btw droge doeken kunnen soms heeeel goed statische electriciteit opbouwen

Natte(of vochtige) niet .. dan geleiden ze

al je vermoed dat het een contact probleem is door vuil. steek ze daan een paar keer in en uit het dimm slot de, contacten hebben mekaar dan wel schoongemaakt
Da's waar, heel licht vochtig kan nog, maar als je 1 druppel water op je geheugenmodule krijgt heb je al een zwaar probleem dus da's flink oppassen.

Ik ben nog niet zeker over de beste manier om die dingen schoon te maken, normaal vangen ze hier geen stof.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• the-hell
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:56
Da's waar, heel licht vochtig kan nog, maar als je 1 druppel water op je geheugenmodule krijgt heb je al een zwaar probleem dus da's flink oppassen.

Ik ben nog niet zeker over de beste manier om die dingen schoon te maken, normaal vangen ze hier geen stof.
valt wel mee, Mijn PC stond nog aan en er kwamen wel heel wat druppels op mijn geheugen (en de rest van mijn PC) maar hij werkt nog >:)
Pagina: 1