Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
Maar mijn ervaring met Siemens is dat het wel hele degelijke telefoons zijn.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
groot display, lange standby tijd, serieuze telefoon. Erg stevig!
Een nadeel kan zijn dat de batterij geintegreerd is, dus als je batterij kapot is moet je het hele toestel opsturen. Maar ding is stevig, en de batterij is supergoed....dus
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Als je erg veel sms't zou ik een ander toestel kiezen dat wat sneller/soepeler is.
jaja, het is toch wat...
verder is t wel een lekker telefoontje met meer als genoeg opties.. veel geheugen voor telefoonboek en smsjes en t bevat ook een simpel organiser8ig iets
De S45I ga ik niet op wachten, want het gaat me juist om de java, en die zit niet op de S45I
Edit 2
ik zie net een ben MT50 voor €139 staan. Dat is best wel heeeeeeel errug goedkoop voor zo'n mobiel. De MT50 is toch hetzelfde als de M50? Is het mogelijk om daar een libertel kaart in te flikkeren (niet zeggen hoe, dat mag niet)
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
Hoezo versie?????Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 19:49:
Ik ga de Siemens M50 ook kopen maar ik wil wel de oranje versie hebben. Waar kan ik die halen? (ga niet meteen naar pricewatch wijzen, want daar staat NIET bij welke versie het is)
De M50 is oranje, de MT50 is ben® only en is blauw. Ik wil de blauwe het liefst.
Dat die MT50 met prepaid zo goedkoop is vertrouw ik niet, zo lijkt het net een of andere goedkope prultelefoon. Zelfs de C45 is nog duurder
Verwijderd
de mt50 is niets anders dan een m50 waarbij de provider zelf de setup kan bepalen (ben dus) en zo java er af kan halen omdat ze het toch nog niet ondersteunen.
Verwijderd
--------------------------------------------------------------------------------
de oranje wordt voorlopig niet door siemens uitgeleverd... enkel de blauwe dus.
--------------------------------------------------------------------------------
Hoe kan het dan dat ik op sommige sites ze wel krijgen kan? Het nadeel van deze site is dat ze 50 a 100 euro boven de andere sites zitten. Nou heb ik al gemaild met de goedkopere sites alleen denk ik (omdat het zondag is) dat ik morgen antwoord krijg. Dan vertel ik wel meer.....
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2002 22:15 . Reden: vage zinnen ]
Verwijderd
Koopjessite: Wij hebben alleen de blauwe in ons assortiment.
Mobile Plaza: Momenteel leveren we de M50 alleen in de kleur chromium/ blue.
Mobile shop: Nee, op de één of andere manier krijgen we van Siemens alleen de blauwe
editie geleverd. We hebben tot op heden nog geen enkele oranje versie kunnen
verkopen.
Dus de blauwe is er niet te krijgen. Ik zal nu siemens ff mailen over hoe het zit.
Edit:
Siemens geeft geen antwoord. Dat is zo'n standaard computer die zegt: "kijk bij de siemens shop"
Als dat alleen java is dan is dat niet echt veel, want die applets moet je allemaal downen via wap, wat geld kost en je kan ze nieteens via een datakabel erin zetten. Ringtones kan je ook niet zelf invoeren bij de siemens
Als die MT50 van ben alle features heeft die de M50 ook heeft zal ik er toch nog over na gaan denken, want simvrij maken moet opzich wel lukken. Ik zoek nu ff uit wanneer vodafone java ondersteund.
Past een datakabel van de C35 ook in de MT50??? Als het goed is zit bij die kabel onlocksoftware, maar volgensmij ben ik dan de garantie (als die er al op zit) kwijt
Iemand al ervaringen met de MT50?
* Gisae hoopt op snel antwoord om morgen direct de MT50 te kunnen halen.
Verwijderd
(en dan bestel ik hem ook meteen
Hij ultra-vet, nu nog ff een datakabel en gamen maar
(owja, het bereik van ben® zuigt
Pic als bewijs
Ben® heeft beter bereik als vodafone, vaag
Verwijderd
Gsmfreaks zijn wel druk bezig met de software te hacken maar het is nog niet gelukt.
Verwijderd
http://www.hesse-groep.nl/Revah%20Telecom/siemens/m50afb.htm
Heb je hem al (ahum eehrm) simlockvrij?Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 22:57:
Heb ook een mt50 en ben er zeeer tevreden over. Je kan geen games via datakabel erop zetten.
Gsmfreaks zijn wel druk bezig met de software te hacken maar het is nog niet gelukt.
Verwijderd
Heb hem simlockvrij gekocht ja
En unlockprogramma's heb ik ook al langs zien komen op bepaalde sites.
De MT50 is toch alleen met ben®Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:28:
[...]
Heb hem simlockvrij gekocht ja
En unlockprogramma's heb ik ook al langs zien komen op bepaalde sites.
ik heb nu gratis logo's gevonden. (je behoort er voor te betalen, maarja, als je website gewoon slecht is
Verwijderd
C}{@0$ schreef op 06 augustus 2002 @ 23:41:
[...]
De MT50 is toch alleen met ben®verkrijgbaar ofniet?
Of je moet de juiste mensen kennen
ja, de blauwe is mooier, alleen had het binnenste rondje zoals bij de M50 er ook op moeten zitten. Misschien kan dit ook wel (clip-it© gevallen)Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 12:14:
Iemand de link al bekeken?
Die oranje is iets te blij en opvallend. Deze is gewoon mooi en onopvallend.
Sjek de datum ff...Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 22:57:
Smaken verschillen....