• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Welke van deze telefoons is het beste? De siemens heeft java support, maar is dat echt zo handig dat je de hele telefoonstructuur kan veranderen, of kan je gewoon een willekeurig applet erin zetten? De T65 heeft dit niet, maar komt dat er misschien wel in (software update)?
Mijn voorkeur gaat nu nog uit naar de T65, maar ik zit nog te twijfelen of ik niet de M50 zal nemen i.v.m. java support. Als je met java alle functies in de telefoon kan zetten die de ericsson ook heeft ga ik daar voor, maar het is een siemens en daar ben ik niet zo dol op.
Welke kan ik nu het beste nemen?

(search deed het niet :( )

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

nee joh ga voor de S45i...moet je nog wel een maand of 3 voor wachten maar dan heb je wat...die M50 is een beetje plastic achtig

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat Java gebeuren zal zo snel nog niet ondersteund worden, dus als je er echt gebruik van wilt maken dan zul je nog even geduld moeten hebben.

Maar mijn ervaring met Siemens is dat het wel hele degelijke telefoons zijn.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 13:47
Ik denk dat je het beste voor de t65 kunt gaan of denk eens aan de alcatel 512. Zit in dezelfde prijsklasse is superklein en licht (75 gram). Verder met polyfonische beltonen (ook downloadeble) en 3 games van infogrames >:). Ben er zelf erg tevreden over!

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-03 14:21

Nitai

Live the life you love.

ik zou voor de T65 gaan, m'n broertje heeft ehm ook, prachtig toestel!

groot display, lange standby tijd, serieuze telefoon. Erg stevig!

Een nadeel kan zijn dat de batterij geintegreerd is, dus als je batterij kapot is moet je het hele toestel opsturen. Maar ding is stevig, en de batterij is supergoed....dus :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Java is natuurlijk leuk, maar er is nog weinig voor verkrijgbaar. Zowel Ericsson als Siemens maken kwalitatief erg goeie telefoons, dus wat dat betreft maakt 't weinig uit wat je kiest. De M50 is 'n grappig toestel, maar ik vind wel dat de navigatie-toetsen onder de display onprettig werken: onstabiel, te klein, te dicht bij elkaar. In dit geval zou ik zelf kiezen voor de T65.

• El Marcos
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

El Marcos

Ich bin ein Berliner!

Ik heb zelf een T65, super toestel, niet te duur, maar... met een vrij groot nadeel. Het is niet echt het rapste telefoontje wat ik ooit gezien heb, zeker niet al zet je hem op de kleinste lettergrootte. Vooral sms invoer met T9 is langzaam. De telefoon loopt gewoon achter terwijl jij al verder bent met toetsten indrukken. Misschien dat dit verbetert met nieuwe firmware, maar dat moet ik nog effe proberen.

Als je erg veel sms't zou ik een ander toestel kiezen dat wat sneller/soepeler is.

jaja, het is toch wat...

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-03 15:52

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Kep zelf sinds een aantal dagen een m50 en moet zeggen dat ik er tot nu toe zeer tevreden over ben. Over de T65 kan ik nix nuttigs zeggen. Kep verder ook nog niet echt met de java rommel gespeeld.. downloaden van java applicaties met je gsm zelf is (nog) niet mogelijk naar mijn weten (Java OTA ofzo wordt nog niet ondersteunt door nederlandse providers).. en t schijnt beveiligd te zijn als je via een datakabel (die ik binnekort wel een ga halen) java applicaties wil overzetten.. dus de java mogelijkheden kan ik ook niet veel over zeggen..

verder is t wel een lekker telefoontje met meer als genoeg opties.. veel geheugen voor telefoonboek en smsjes en t bevat ook een simpel organiser8ig iets :)

Specs | Audioscrobbler

• Gisae
  • Niet online
Is het ook mogelijk om met de T65 animaties te versturen en te bekijken? En weet iemand of java nog voor de T65 komt met een software update? De navigatie-toetsen van de siemens zijn wel errug irritant, daarom heb ik ook liever geen siemens. Maar wat is er eigelijk zo speciaal aan de S45I? (en alcatel wil ik niet :P )

edit:

De S45I ga ik niet op wachten, want het gaat me juist om de java, en die zit niet op de S45I

Edit 2
ik zie net een ben MT50 voor €139 staan. Dat is best wel heeeeeeel errug goedkoop voor zo'n mobiel. De MT50 is toch hetzelfde als de M50? Is het mogelijk om daar een libertel kaart in te flikkeren (niet zeggen hoe, dat mag niet)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Ik ga de Siemens M50 ook kopen maar ik wil wel de oranje versie hebben. Waar kan ik die halen? (ga niet meteen naar pricewatch wijzen, want daar staat NIET bij welke versie het is)

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 19:49:
Ik ga de Siemens M50 ook kopen maar ik wil wel de oranje versie hebben. Waar kan ik die halen? (ga niet meteen naar pricewatch wijzen, want daar staat NIET bij welke versie het is)
Hoezo versie?????
De M50 is oranje, de MT50 is ben® only en is blauw. Ik wil de blauwe het liefst.

edit:
Dat die MT50 met prepaid zo goedkoop is vertrouw ik niet, zo lijkt het net een of andere goedkope prultelefoon. Zelfs de C45 is nog duurder :/ )

Verwijderd

de oranje wordt voorlopig niet door siemens uitgeleverd... enkel de blauwe dus.

de mt50 is niets anders dan een m50 waarbij de provider zelf de setup kan bepalen (ben dus) en zo java er af kan halen omdat ze het toch nog niet ondersteunen.

• Gisae
  • Niet online
Dus het kan zijn dat de MT50 geen java heeft, en dat bepaalde features niet beschikbaar zijn? Eigenlijk een telefoon waar alles uit gehaald wordt / kan worden gehaald. Dan denk ik dat ik toch de T65 haal, want de M50 is even duur en java zal wel niet zo geweldig zijn, 't zal alleen maar geld kosten om die dingen te downen. Maar hopen dat de T65 ook java krijgt.

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
de oranje wordt voorlopig niet door siemens uitgeleverd... enkel de blauwe dus.
--------------------------------------------------------------------------------

Hoe kan het dan dat ik op sommige sites ze wel krijgen kan? Het nadeel van deze site is dat ze 50 a 100 euro boven de andere sites zitten. Nou heb ik al gemaild met de goedkopere sites alleen denk ik (omdat het zondag is) dat ik morgen antwoord krijg. Dan vertel ik wel meer.....

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2002 22:15 . Reden: vage zinnen ]

Verwijderd

Ik heb hier de mails van de volgende sites:

Koopjessite: Wij hebben alleen de blauwe in ons assortiment.
Mobile Plaza: Momenteel leveren we de M50 alleen in de kleur chromium/ blue.
Mobile shop: Nee, op de één of andere manier krijgen we van Siemens alleen de blauwe
editie geleverd. We hebben tot op heden nog geen enkele oranje versie kunnen
verkopen.

Dus de blauwe is er niet te krijgen. Ik zal nu siemens ff mailen over hoe het zit.

Edit:

Siemens geeft geen antwoord. Dat is zo'n standaard computer die zegt: "kijk bij de siemens shop" :( . Nu heb ik met GSM Plaza gemaild, die de Siemens M50 voor 204 euro heeft (sim-vrij). Die zeggen in hun mail: "De M50 is in het blauw-grijs. We kunnen evt. alles bestellen". Dus ze moeten de oranje meteen voor mij bestellen. Want ik vind dit een beest toestel!!!!

• Gisae
  • Niet online
Wat zijn nu precies de voordelen van de M50 tov de T65?
Als dat alleen java is dan is dat niet echt veel, want die applets moet je allemaal downen via wap, wat geld kost en je kan ze nieteens via een datakabel erin zetten. Ringtones kan je ook niet zelf invoeren bij de siemens :(
Als die MT50 van ben alle features heeft die de M50 ook heeft zal ik er toch nog over na gaan denken, want simvrij maken moet opzich wel lukken. Ik zoek nu ff uit wanneer vodafone java ondersteund.
Past een datakabel van de C35 ook in de MT50??? Als het goed is zit bij die kabel onlocksoftware, maar volgensmij ben ik dan de garantie (als die er al op zit) kwijt :'(
Iemand al ervaringen met de MT50?

• Gisae
  • Niet online
Ik heb nog ff zitten lezen en het is/wordt mogelijk om nu al java op de MT50 te zetten. Hiervoor moet je memmory aanspreken en dan via wap een bestand van je telefoon downloaden. Maar weet iemand of je die games gewoon altijd kan spelen, of moet je dan bellen/wappen om een game te kunnen spelen?
* Gisae hoopt op snel antwoord om morgen direct de MT50 te kunnen halen.

Verwijderd

had een mt50 is gejat :'(

Verwijderd

Ik heb de oranje M50 besteld bij GSM huis. Over 1,5 a 2 weken heb ik um....!!!!!

Verwijderd

post het even als je hem hebt, dat wil ik wel eens zien :)

(en dan bestel ik hem ook meteen :P)

• Gisae
  • Niet online
Ik heb nu een Siemens MT50 :D :D :D :D
Hij ultra-vet, nu nog ff een datakabel en gamen maar :D :D :D :D
(owja, het bereik van ben® zuigt :( )
Pic als bewijs :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henkvoss/mt50.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henkvoss/MT3310.JPG
Ben® heeft beter bereik als vodafone, vaag 8)7 :?

Verwijderd

Heb ook een mt50 en ben er zeeer tevreden over. Je kan geen games via datakabel erop zetten. ;)
Gsmfreaks zijn wel druk bezig met de software te hacken maar het is nog niet gelukt.

Verwijderd

De siemens M50 in oranje ziet er erg gelikt uit :9 . Kijk hier maar us:

http://www.hesse-groep.nl/Revah%20Telecom/siemens/m50afb.htm

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 22:57:
Heb ook een mt50 en ben er zeeer tevreden over. Je kan geen games via datakabel erop zetten. ;)
Gsmfreaks zijn wel druk bezig met de software te hacken maar het is nog niet gelukt.
Heb je hem al (ahum eehrm) simlockvrij?

Verwijderd

C}{@0$ schreef op 06 augustus 2002 @ 23:22:
[...]
Heb je hem al (ahum eehrm) simlockvrij?

Heb hem simlockvrij gekocht ja :)
En unlockprogramma's heb ik ook al langs zien komen op bepaalde sites.

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:28:
[...]

Heb hem simlockvrij gekocht ja :)
En unlockprogramma's heb ik ook al langs zien komen op bepaalde sites.
De MT50 is toch alleen met ben® :r verkrijgbaar ofniet?

ik heb nu gratis logo's gevonden. (je behoort er voor te betalen, maarja, als je website gewoon slecht is :P) Whehe, volgensmij hebben ze het door, het werkt niet meer :'(

Verwijderd

C}{@0$ schreef op 06 augustus 2002 @ 23:41:
[...]

De MT50 is toch alleen met ben® :r verkrijgbaar ofniet?

Of je moet de juiste mensen kennen ;)

Verwijderd

Iemand de link al bekeken?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:49:
[...]

Of je moet de juiste mensen kennen ;)
:P

• Gisae
  • Niet online
ja, de blauwe is mooier, alleen had het binnenste rondje zoals bij de M50 er ook op moeten zitten. Misschien kan dit ook wel (clip-it© gevallen)
Die oranje is iets te blij en opvallend. Deze is gewoon mooi en onopvallend.

Verwijderd

Smaken verschillen....

• Gisae
  • Niet online
Sjek de datum ff...

Pagina: 1