Toshiba Laptop, CDROM en Diskdrive samen?

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-08 15:26
Ik heb een Toshiba Tecra 8200, bij deze laptop kun je of de CDROM Drive of de Diskettedrive intern doen, wanneer ik beide wil gebruiken blijf ik dus wisselen :(

Nu zit er een omhulsel bij waar beide drives inpassen om 1 vd 2 extern aan te sluiten, er zit een smalle, platte aansluiting aan maar ik kan met geen mogelijkheid een manier vinden om en aan te sluiten ? Of moet ik hiervoor een apparte pcmia kaart gebruiken ?

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:19

kimjansen

Nu ff niks...

Renkie schreef op 03 augustus 2002 @ 16:49:
Ik heb een Toshiba Tecra 8200, bij deze laptop kun je of de CDROM Drive of de Diskettedrive intern doen, wanneer ik beide wil gebruiken blijf ik dus wisselen :(

Nu zit er een omhulsel bij waar beide drives inpassen om 1 vd 2 extern aan te sluiten, er zit een smalle, platte aansluiting aan maar ik kan met geen mogelijkheid een manier vinden om en aan te sluiten ? Of moet ik hiervoor een apparte pcmia kaart gebruiken ?
volgens mij zit er in de buurt van de PCMCIA ingangen een klein klepje waar het stekkertje inpast... het externe ding kan alleen worden gebruikt voor je floppy

Speed kills, but beauty lives forever...

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Er zit als het goed is een klein aansluitinkje voor de externe diskdrive ergens aan de zijkant van je laptop. Ik heb er zelf ook een gehad maar dat is alweer een tijdje geleden :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-07 14:10

Zak

bij mijn Tecra 8000 zit die aansluiting onder de pcmciasloten. Er zit een stukje rubber voor bij mij. Je kan ook kijken naar de handleiding op de toshibasite.

Verwijderd

De tecra 8200 heeft deze mogelijkheid niet. De enige mogelijkheid is om er een usb floppy drive bij te kopen. Dan laat je de cd-rom gewoon intern zitten