Toon posts:

Cooler voor TNT 2 m64 hoe vastmaken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een TNT 2 m64, die wil ik graag overklokken, er zit geen activecooler op alleen een heatsink.... daarom heb ik zonet ff een cooler gekocht. Maar hoe/waarmee moet ik um vast maken? Ik dacht met schroefjes maar dat heb ik al geprobeerd maar dat lukt niet echt.

Weet iemand een andere oplossing?

Verwijderd

je ziet langs de heatsink diagornaal 2 gaatjes maak aan de achterkant een cooler vast dmv schroefjes door die 2 gaatjes btw chip zit aan de onderkant daarom wordt ie ook zo heet ( tussen de heatsink en de chep hebben ze gewoon een klodder lijm geflikkerd dat werkt niet echt goed maarja :)

tha Tweakers will make the worold better !!

Verwijderd

Topicstarter
Er zitten niet 2 gaatjes op mijn videokaart, vet klote ma jah. En de heatsinks zit ook niet egt stevig vast. Weet je niet een andere manier om die cooler vast te maken?

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Bij Informatique thermal adhesive tape kopen. Soort stukjes plakband die warmte geleiden. Het is wel duurder dan gewoon plakband... :+

Verwijderd

Topicstarter
en denk je dat die tape de cooler goed vasthoud? dat denk ik niet

Verwijderd

Ach, ik heb er gewoon zo'n oud pentium-fannetje opgeplakt met bison montagekit. Zit prima!

Verwijderd

Topicstarter
misgien lukt dat wel, sal ik ff probere :)

Verwijderd

Je kan je fan er ook onder 'hangen' aan elastiekjes die om je kaart en koelblok gaan. Werkt ook perfect en zit goed genoeg vast.

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 14:38

Raimond613

Simracer

dit is wat ik heb gebruikt voor mn voodoo 3 3000 AGP :

Afbeeldingslocatie: http://www.heatsink-guide.com/rivacool.jpg</img>

werkt perfect.
voor meer info, check
http://www.heatsink-guide.com/gfxcool.htm

Raimond

iracing profile

Verwijderd

Topicstarter
dat met die elastiekjes had ik nog niet bedacht, thanks :)
dat moet ik maar ff probere :)

Verwijderd

Mijn elastiekjes beginnen nu (na ruim een halfjaar) een beetje te slijten/rafelen en ik moet ze dus even vervangen door wat dikker spul. Daar moet je dus niet vergeten op te letten, anders kan je fan opeens naar beneden donderen.
owja, als het kan moet je je fan laten zuigen en niet blazen op de heatsink, scheelt bij mij een paar graden.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Gewoon seconde-lijm
Pagina: 1