Ik heb deze netwerkkaart gekocht, maar met welke software kan ik kijken wat de max. snelheid is? Hoeveel haalt deze netwerkkaart bij jullie?? Volgens mij zal ie nooit de 100 Mbit halen als ie op mijn usb zit. Ik heb em aangesloten op mijn Toshiba 1800-514 Laptop.
Je kan ff met DU meter of gewoon nieuwe StatBar de snelheid kijken als je wat van 1 PC naar de ander overzet.
Maar idd 100 haal je amper, zeker met Trust
Maar idd 100 haal je amper, zeker met Trust
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
download netcps eens ergens, heel aardig simpel programma'tje. Hoger dan 12 Mbit zal je denk ik niet komen, dat is geloof ik max snelheid USB.
Verwijderd
Aangenomen dat je USB niet verder belast wordt...gcb schreef op 03 augustus 2002 @ 16:34:
download netcps eens ergens, heel aardig simpel programma'tje. Hoger dan 12 Mbit zal je denk ik niet komen, dat is geloof ik max snelheid USB.
kzeg in die computerwinkel zo van, ja dat zal wel niet sneller gaan dan 12 mbit eh. Die kerel zo van, jawel die haalt 100 mbit, die luisterde niet naar mij
Kdenk dat ik trug ga. Maar dit zijn zo'n fijne netwerkkaartjes. Bij die andere brak altijd die aansluiting af, hier is insteken in usb en klaar.
Verwijderd
Helaas begrijpen veel winkels (en gebruikers) niet dat het kunnen praten in een fullduplex 100mbit only netwerk niet hetzelfde is als die snelheid kunnen bijhouden.ddkiller0900 schreef op 03 augustus 2002 @ 16:45:
kzeg in die computerwinkel zo van, ja dat zal wel niet sneller gaan dan 12 mbit eh. Die kerel zo van, jawel die haalt 100 mbit, die luisterde niet naar mijKdenk dat ik trug ga. Maar dit zijn zo'n fijne netwerkkaartjes. Bij die andere brak altijd die aansluiting af, hier is insteken in usb en klaar.
Heb je zo weinig PCI sloten tot je beschikking? Want een Ethernetkaartje kost stukken goedkoper, heeft hogere performance, en zijn vaak beter configureerbaar... (of zijn je PCMCIA slotjes ook al bezet op je laptop?)
Pagina: 1