Toon posts:

problemen met analoog uit pinnacle dvplus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enige tijd een video beweringskaart van pinnacle ( studio dvplus) en het werkt alemaal best goed alleen ik krijg mijn analoge uitgang niet aan de praat.
Ik heb al van allees geprobeert en alle updates van de pinnacle site opgehaald. Maar ik blijf geen signaal krijgen op mijn tv-scherm. Wie heeft er een idee wat er mis kan wezen?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 16:23:
Ik heb al enige tijd een video beweringskaart van pinnacle ( studio dvplus) en het werkt alemaal best goed alleen ik krijg mijn analoge uitgang niet aan de praat.
Ik heb al van allees geprobeert en alle updates van de pinnacle site opgehaald. Maar ik blijf geen signaal krijgen op mijn tv-scherm. Wie heeft er een idee wat er mis kan wezen?
Staat de uitgang wel in je apparaatbeheer? Heb je zowel composiet als S-Video geprobeerd? Zie je helemaal niets op je TV?

Verwijderd

Topicstarter
Ja bij het apparaatbeheer staat onder beeld apparaten studio dvplus analoog out. En volgens de computer werkt dit correct. Ik heb beide aansluitingen geprobeert. Bij de s-vidoe krijg ik helemaal geen beeld en bij de composiet aansluiting krijg ik een groen beeld wat soms knippert op het moment dat ik de opdracht maak band geef.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 08:22:
Ja bij het apparaatbeheer staat onder beeld apparaten studio dvplus analoog out. En volgens de computer werkt dit correct. Ik heb beide aansluitingen geprobeert. Bij de s-vidoe krijg ik helemaal geen beeld en bij de composiet aansluiting krijg ik een groen beeld wat soms knippert op het moment dat ik de opdracht maak band geef.
Gebruik je al Studio 7? Die versie heeft behoorlijk wat minder bugs dan Studio 1.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik gebruik studio 7.13 en alles loopt vlekkeloos behalve dan de analoge verbinding. Ik ben ook al op de pinnacle site geweest voor product ondersteuning maar daar kunnen ze me ook niet veel verder helpen. Behalve dan dat ik 5 minuten aan de telefoon kan zitten wachten á € 0,45 per minuut om vervolgens nog niets te horen. En heel veel e-mailtjes. Dus ik hoop dat er hier ergens iemand een heel slimme opmerking kan plaatsen.
Pagina: 1