Toon posts:

Tekentablet Aiptek Hyper Pen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste paar weken alle symptonen van rsi :(

Aangezien er wel werk gedaan moet worden, wil ik mijn muis afwisselen met een tekentablet aangezien dit goed schijnt te helpen (afwisseling). Bovendien is het ook nog eens handig om het grafische werk wat te vereenvoudigen (ik studeer multimedia).

Nou is mijn vraag of het bovenste klopt (potentiele rsi oplossing) en verder of Aiptek Hyper Pen 12000 teken tablet, USB een goede oplossing is. Deze is namelijk goedkoop en heeft een 12 * 9 " werkoppervlak. Wat volgens mij een stuk meer is dan de rest van de tabletten in deze prijscatogorie.

Meer info:

http://www.aiptek.com.tw/...ablet/hyperpen12000u.html

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Heb zelf die aiptek ook gehad, heel veel problemen mee gehad met installatie en het algehele gebruiksgemak is ook niet om over naar huis te schrijven.. Spaar anders ff door voor een Wacom.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Kloteding en die AAAA batterijen zijn nergens te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar goed dat ik het eventjes gevraagd had. Klonk ook te mooi om waar te zijn.
Maar ik zal er toch 1 moeten hebben asap met name om de pols en hand wat te relaxen. Dat wacom zo'n beetje de beste (betaalbare) tablets maak weet ik. Maar aangezien het niet echt bedoeld is als 'teken'tablet, zoek ik nog even naar een andere oplossing (ik kom net terug van 2* vakantie etc, dus no tengo dinero) :(
Daarom voorlopig even een alternatief voor de muis en voor een 'duurdere' wacom.

Iemand misschien ervaringen met de onderstaande tablets?

Dynalink TABU Freedraw Tekentablet USB
Target SP-6045 tekentablet met 3 knops pen, 15x11cm (USB)
Trust USB Tekentable met muis en pen 200

Mja en als deze 3 ook 3 keer niks zijn dan zal ik denk ik voor:

Wacom Graphire (USB) € 109,- gaan

scheelt niet zo heel veel.

Verwijderd

Topicstarter