Wie weet waar ik deze cd kan kopen / downloaden? Geldt ook voor de uitbreidingsets...[/quote]Dat is warez en dat mag hier lekker niet!!
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
Maar wel duur, daarom ben ik gestopt, iemand een setje kaarten kopen? Meel maar ff voor een lijst ofzow
CD? Dat hoor je gewoon met kaartjes te doen hoor, das veel toffer.
Maar wel duur, daarom ben ik gestopt, iemand een setje kaarten kopen? Meel maar ff voor een lijst ofzow :P[/quote]ligt eraan, heb alleen interesse in fourth en natuurlijk de prijs is ook belangrijk
heb al (te)veel eraan uitgegeven moet niet te dol worden
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Mijn vriendin wil het niet met me spelen, want ze vindt het teveel regeltjes enzo...
Dus het enige wat ik doe is als ik me echt verveel, dan ga ik maar een potje tegen mezelf spelen...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Maar wel duur, daarom ben ik gestopt, iemand een setje kaarten kopen? Meel maar ff voor een lijst ofzow :P[/quote]Dat is dus ook waarom ik de boel de deur uit heb gedaan... Had op zich wel leuke kaarten...
(PS. Ik schat (met kennersblik) dat de AI voor dit spel ook heel moelijk te schrijven is)
Verwijderd
had een leuk groen deck en een wit/zwart deck.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heb nog een hoop liggen als je geintereseerd bent mail me maar. Ik heb ook nog Star wars CCG en warhammer liggen.
Je kan Magic ook over internet spelen hoor, heb het zelf vaak genoeg gedaan..
Over een of andere server, maar die bestaat niet meer, i kreeg laatst wel een e-mail van ze dat ze weer verder gingen
Maar volgens mij is het echte spel altijd leuker paar biertjes erbij en 2 tegen 2 ipv 1 tegen 1.
PS wel mijn verzekering moeten verhogen voor die klote kaarten.
Collectie Magic the gathering fourth edition, gedeelte third edition.
Star Wars first edition
In de ban van de ring first print (sommige gesigneerd door de artiesten)
Verwijderd
Je kan Magic ook over internet spelen hoor, heb het zelf vaak genoeg gedaan..
Over een of andere server, maar die bestaat niet meer, i kreeg laatst wel een e-mail van ze dat ze weer verder gingen :)[/quote]Da's mooi dat ze het weer gaan beginnen. Ik heb zowel het origineel als de uitbreiding gekocht en het veel over internet gespeeld op de Wizards of the Coast site. Ik weet niet waarom dat toen ineens is gestopt. Jammer...
Lekker gezellig en lekker elkaar een beetje helpen en vervolgens wanneer ze denken dat je aan hun kant staat lekker afmaken
Verwijderd
Man wat heb ik daar teveel geld ingepompt..
Such a waste..
Ik heb ook nog een zooi van die Magic troep. Ik geloof dat je een heel flatgebouw kan behangen met het aantal kaarten dat ik nog heb.
Man wat heb ik daar teveel geld ingepompt..
Such a waste..[/quote]Als je ze kwijt moet ik heb wel belangstelling voor alle kaarten die je gratiz weg wilt doen
Verwijderd
En vervolgens komt de hele bende in één keer op een cd'tje uit.
Toch wel leuk om ook met al die oude, dure kaarten te kunnen spelen.
Voor de rest heb ik ook nog Dune gespeeld, erg cool, maar de potjes duurden laaaaaang...