Magic The Gathering

Pagina: 1
Acties:

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
Wie weet waar ik deze cd kan kopen / downloaden? Geldt ook voor de uitbreidingsets...

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 16:58 schreef RemcoZ het volgende:
Wie weet waar ik deze cd kan kopen / downloaden? Geldt ook voor de uitbreidingsets...[/quote]Dat is warez en dat mag hier lekker niet!! :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

CD? Dat hoor je gewoon met kaartjes te doen hoor, das veel toffer.

Maar wel duur, daarom ben ik gestopt, iemand een setje kaarten kopen? Meel maar ff voor een lijst ofzow :P

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 18:15 schreef ^JaapvR^ het volgende:
CD? Dat hoor je gewoon met kaartjes te doen hoor, das veel toffer.

Maar wel duur, daarom ben ik gestopt, iemand een setje kaarten kopen? Meel maar ff voor een lijst ofzow :P[/quote]ligt eraan, heb alleen interesse in fourth en natuurlijk de prijs is ook belangrijk
heb al (te)veel eraan uitgegeven moet niet te dol worden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

k'hep ook nog wel kaartjes voor je :)

Verwijderd

het computer spel zelf vind ik echt kut, totaal niet leuk om te spelen. Maar ik speel nu al best lang het kaartspel en dat is wel erg leuk :)

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Heb ook nog een zooi kaarten, en speel het bijna niet meer, want diegene met wie ik het speelde is verhuist....

Mijn vriendin wil het niet met me spelen, want ze vindt het teveel regeltjes enzo...
Dus het enige wat ik doe is als ik me echt verveel, dan ga ik maar een potje tegen mezelf spelen...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 18:15 schreef ^JaapvR^ het volgende:

Maar wel duur, daarom ben ik gestopt, iemand een setje kaarten kopen? Meel maar ff voor een lijst ofzow :P[/quote]Dat is dus ook waarom ik de boel de deur uit heb gedaan... Had op zich wel leuke kaarten...

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-01 11:31
De AI van het spel is superslecht..echt geen reet aan om tegene de comp te spelen. Er schijnt nog eens een inet versie uitgebracht te gaan worden, misschien dat dat leuk wordt ?
(PS. Ik schat (met kennersblik) dat de AI voor dit spel ook heel moelijk te schrijven is)

Verwijderd

heb het nog steeds. Tis alleen jammer dat het zo duur is en dat het comp spel geen internettoegang had anders zou het best wel heersen.

had een leuk groen deck en een wit/zwart deck.

Verwijderd

Die kaarten heb ik oo knogsteeds. een hele zooi.. jaaaren geleden was ik als een van de eerste ermee begonnen.. ik en een aantal vrienden van mij en de eerste maanden proberen de spelregels uit te zoeken en beetje urielen enzo... paar jaar later werd het seriues.. kostte ook bestwel een flinke duit.. deed mee aan toernoien enzo... En kwas altijd een van de jongste... Toen was het nog leuk.. totdat ze er reclame voor gingen maken en er een stroom van jonge spelers kwam.. Ook op toernooien nezo. De sfeer was duidelijk al minder om over nivo maar te spreken.. en er kwamen ook steeds meer en meer en meer en meer series uit met allemaal extra dingetjes erbij dat me dus al helemaal niet aanstond.. ben er direct mee gekapt... en heleboel met mij...

Verwijderd

als je online magic wil spelen moet je ff apprentice downloaden, freeware, maar je moet dus wel alles zelf doen (kaart pakken, deck schudden, stack resolven etc.)

Verwijderd

Ben er ook mee gestopt, dure hobby en ook tijdrovend, na alle nieuwelingen (lees kleine kutkinderen) vond ik ook niet erg leuk.

Heb nog een hoop liggen als je geintereseerd bent mail me maar. Ik heb ook nog Star wars CCG en warhammer liggen.

Verwijderd

<-------
Get the real game :)

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

:?

Je kan Magic ook over internet spelen hoor, heb het zelf vaak genoeg gedaan..
Over een of andere server, maar die bestaat niet meer, i kreeg laatst wel een e-mail van ze dat ze weer verder gingen :)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Ik speel het ook al een tijdje niet meer, maar ik was toch altijd al iets meer een verzamelaar dan een speler. ;) Blij dat ik Ice Age nog compleet heb gekregen...

:Y)

Verwijderd

Vork: en toen kwam pokemon, de redding voor magic :)

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 15:21
Volgens mij is het spel nog te koop bij de boekhandel scholtens en wristers o.i.d. hier in groningen.

Maar volgens mij is het echte spel altijd leuker paar biertjes erbij en 2 tegen 2 ipv 1 tegen 1.

PS wel mijn verzekering moeten verhogen voor die klote kaarten.

Collectie Magic the gathering fourth edition, gedeelte third edition.
Star Wars first edition
In de ban van de ring first print (sommige gesigneerd door de artiesten)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 19:37 schreef Timpie2000 het volgende:
:?

Je kan Magic ook over internet spelen hoor, heb het zelf vaak genoeg gedaan..
Over een of andere server, maar die bestaat niet meer, i kreeg laatst wel een e-mail van ze dat ze weer verder gingen :)[/quote]Da's mooi dat ze het weer gaan beginnen. Ik heb zowel het origineel als de uitbreiding gekocht en het veel over internet gespeeld op de Wizards of the Coast site. Ik weet niet waarom dat toen ineens is gestopt. Jammer...

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Magic is het leukste als je puur voor de lol met ongeveer 5-10 personen aan het spelen bent :)
Lekker gezellig en lekker elkaar een beetje helpen en vervolgens wanneer ze denken dat je aan hun kant staat lekker afmaken >:)

Verwijderd

Ik heb ook nog een zooi van die Magic troep. Ik geloof dat je een heel flatgebouw kan behangen met het aantal kaarten dat ik nog heb.

Man wat heb ik daar teveel geld ingepompt..

Such a waste..

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 23:08 schreef Sigma het volgende:
Ik heb ook nog een zooi van die Magic troep. Ik geloof dat je een heel flatgebouw kan behangen met het aantal kaarten dat ik nog heb.

Man wat heb ik daar teveel geld ingepompt..

Such a waste..[/quote]Als je ze kwijt moet ik heb wel belangstelling voor alle kaarten die je gratiz weg wilt doen :)

Verwijderd

Ja, heeft een hoop geld gekost. En dan uiteindelijk nix compleet hebben, natuurlijk.

En vervolgens komt de hele bende in één keer op een cd'tje uit. :)

Toch wel leuk om ook met al die oude, dure kaarten te kunnen spelen. :)

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 16:44

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik heb een hoop van mijn oude Magic kaarten geruild tegen Star Wars: CCG geruild. Achter af wat zonde...

Voor de rest heb ik ook nog Dune gespeeld, erg cool, maar de potjes duurden laaaaaang...
Pagina: 1