Toon posts:

[Chello] kom niet in (1e keer) FTP :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan maar niet inloggen op de ftp server van Chello. Ik woon in gelderland omgeving Arnhem. Volgens de installatieproblemen is de ftp server:
ftp.arnhem.chello.nl

Maar inloggen werkt niet. Er blijft maar staan Connecting in het ftp prorgamma.
User en pass zijn gewoon goed. Is de server misschien veranderd? En kan iemand me ook effe vertellen wat dan de url van mn site wordt?

De search werkte niet kwam ik net achter en op de site van Chello vind je ook niks!
Met @home is het stukken beter geregeld!

Verwijderd

volgens mij moet omgeving Gelderland deze servers gebruiken: ftp.chello.nl en mail.chello.nl

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 15:23:
Ik kan maar niet inloggen op de ftp server van Chello. Ik woon in gelderland omgeving Arnhem. Volgens de installatieproblemen is de ftp server:
ftp.arnhem.chello.nl

Maar inloggen werkt niet. Er blijft maar staan Connecting in het ftp prorgamma.
User en pass zijn gewoon goed. Is de server misschien veranderd? En kan iemand me ook effe vertellen wat dan de url van mn site wordt?

De search werkte niet kwam ik net achter en op de site van Chello vind je ook niks!
Met @home is het stukken beter geregeld!
welke ftp bedoel je, die voor je homepage of de "gare" download drivers ftp van chello?

voor je homepage bij chello moet je die met members hebben. ik moet bijvoorbeeld members1.chello.nl daarvoor gebruiken, anders is het anonymous op ftp.chello.nl

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij moet het members.chello.nl zijn. Maar als ik dan inlog zegt hij dat de gebruikersnaam en/of pass niet goed zijn. Ik gebruik de gebruikersnaam die ik ook gebruik voor mn chello emailadressen. Die moet goed zijn. Het passwoord is ook zeker weten goed. Heb het net nog een keer veranderd met de admin page van chello. Ook het nieuwe wachtwoord pakt hij niet. Geen idee hoe ik nu mn files kan uploaden :(

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:18

Dennahz

Life feels like hell should.

Die chello ftp is de laatste tijd erg bagger, net als chello zelf btw :r

Twitter

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

:Z als jullie nou is keken op die chello page en dan heb je leuke status en daar staat (al dagen) dat ze aan het onderhouden zijn en aan het verplaatsen en dat het niet wil lukken enzz met andere woorden ze zijn er mee bezig }:O

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Topicstarter
SithWarrior schreef op 03 augustus 2002 @ 16:52:
:Z als jullie nou is keken op die chello page en dan heb je leuke status en daar staat (al dagen) dat ze aan het onderhouden zijn en aan het verplaatsen en dat het niet wil lukken enzz met andere woorden ze zijn er mee bezig }:O
volgens deze pagina werkt de ftp:
http://test.net.upc.nl/bb/
Pagina: 1