Een aantal jaren geleden (toen het PlayStation-tijdperk nog niet zo aangebroken was), had je op de PC nog spellen als WipeOut en RollCage. Er waren toen nog maar weining spel computers, en iedereen die een beetje spellen wilde spelen, kocht dus een PC.
Vervolgens kwam Sony met de PlayStation, en veel mooie spellen werden alleen nog maar gereleased op diezelfde PlayStation. Sindsdien is het bergafwaarts gegaan met arcade op de PC.
Er is op de PC momenteel naar mijn weten geen enkel race-spel waar je nog gewoon lekker 400 kmph kunt gaan, uit de bocht vliegen, de ruimte in vliegen en weer terug op de baan wordt gezet, waarna je de racers die jouw inhaalden nog even een raket nastuurt. Nee, alles is tegenwoordig mega-realistisch, als je kijkt naar Formule 1 en Flight Simulator.
Zijn er of komen er weer arcade spellen, zodat ik weer lekker kan knallen ?
Ik heb het hier niet over FPS'en, dat zijn geen sims
Vervolgens kwam Sony met de PlayStation, en veel mooie spellen werden alleen nog maar gereleased op diezelfde PlayStation. Sindsdien is het bergafwaarts gegaan met arcade op de PC.
Er is op de PC momenteel naar mijn weten geen enkel race-spel waar je nog gewoon lekker 400 kmph kunt gaan, uit de bocht vliegen, de ruimte in vliegen en weer terug op de baan wordt gezet, waarna je de racers die jouw inhaalden nog even een raket nastuurt. Nee, alles is tegenwoordig mega-realistisch, als je kijkt naar Formule 1 en Flight Simulator.
Zijn er of komen er weer arcade spellen, zodat ik weer lekker kan knallen ?
Ik heb het hier niet over FPS'en, dat zijn geen sims
Mother, will they like this song?