Toon posts:

DVD cinema set of aparte versterker met dts?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
ik ben van plan om max 700 euro uit te geven voor een goede video/audio set.
enigste wat ik er mee ga/wil doen is: alles in dolby digital/dts luisteren. (als het ondersteund is natuurlijk) dvd bekijken. en radio en cd luisteren.

wat kan ik dan beter kopen? een home cinema set met dvd??
of een losse dvd met dts ondersteuning en een versterker + boxen die het ondersteund??

heeft iemand goede ervaringen met home cinema sets?? prijs max 700 euro.

ik heb alleen maar een tv nog geen dvd of versterker

ik hoor het wel

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Die setjes kunnen best leuk zijn , maar je komt niet echt ver met 700 euro. Ik zou zelf gewoon voor losse zooi gaan Ampje DVD en 4x Tannoy MX1 , Centre en REl Subje. Helaas valt dit lang niet in je budget maar kwalitatief gezien veel beter eiglijk vooral ivm latere upgrades.

Ik zou geen muziek gaan luisteren in DD , is volkomen nutteloos , zou alleen DVD's kijken in 5.1 maarja wie ben ik :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
ik woon nu nog thuis, daar hebben mijn ouders ook een home cinema set. een aanbieding van 500 euro ofzo. incl boxen etc. het klinkt heel mooi. en ik ga nu op mezelf. en nu heb ik nog niet zoveel geld. dus ik wil het maximale voor weinig geld. ik heb er ook maar een klein woonkamertje 4,5 x 3,5 meter ong. dus het hoeft volgens mij niet zo krachtig te zijn

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

die alles in 1 setjes hebben meestal een erg beperkte receiver, vooral in vermogen schiet ie tekort, de rest is het wel aardig voor in de huiskamer als je niet al te veel eisen hebt (sommige mensen vinden dat als je dat ding in het zicht zet, het er mooi uit moet zien, mij gaat het meer om het functionele, uiterlijk is een 2de.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 13:58:
ik woon nu nog thuis, daar hebben mijn ouders ook een home cinema set. een aanbieding van 500 euro ofzo. incl boxen etc. het klinkt heel mooi. en ik ga nu op mezelf. en nu heb ik nog niet zoveel geld. dus ik wil het maximale voor weinig geld. ik heb er ook maar een klein woonkamertje 4,5 x 3,5 meter ong. dus het hoeft volgens mij niet zo krachtig te zijn
een versterker ( reciever ) met meer vermogen zal echt wel beter klinken als een Brak ding , zelfs al zijn ze even hard. Ik zou echt nooit een Cheap Ass Ding kope

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA