☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Waarom wil je het eigenlijk weten ?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Topix Topix Topix.jadjong schreef op 03 augustus 2002 @ 13:15:
AAAh nee, don't say the T word
Topix is naar /dev/null/ of hoe ze dat ook zeggen daar.
Jaa, Topix is naar de eeuwige /dev/null velden.
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
volgens mij bestaat topix nog wel op fok.AW_Bos schreef op 03 augustus 2002 @ 13:12:
Aangezien de search het nog niet doet na de GoT vernieuwing wil ik weten wat er met Topix is gebeurd? Is Topix nog ergens anders te zien in GoT layout? Of is FoK! de enige die Topix (nog) gebruikt?
Als dit topic al bestaat, geef dan de URL daarnaar dan maar
maar hoezo?? mis je topix?? ik vind react nou niet echt veel anders, behalve dat het langzamer is, maar ik hoop dat dat nog verandert
De quick reply mogelijkheid is wel aardig.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
weinig verschil????MeNTaL_TO schreef op 03 augustus 2002 @ 13:57:
Ik zie en merk eigenlijk weinig verschil, ik weet niet of dat goed op slecht is.
De quick reply mogelijkheid is wel aardig.
zal Chem etc. leuk vinden om te horen
online status, inklappen van onderdelen van index, sessie aan ip verbinden,
link of dropdown navigatie, keuze om bevestigingsschermen over te slaan bij posten,
keuze om volgorde berichten om te draaien, kiezen om sig wel of niet standaard toe te voegen....
Verwijderd
Ze draaien pas 1 jaar dezelfde versieRedHat schreef op 03 augustus 2002 @ 14:20:
Topix draait op FOK! nog wel omdat Arjen voor FOK! Nog wel updates maakt dacht ik, en voor GoT niet meer.
Je weet dat je hier een semi-warez request doetScarecrow schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
zou iemand mij anders even de 'install' kunnen mailen van de oude got
1
2
3
4
5
| tweakers# time rm -r topix forum real 0m0.171s user 0m0.000s sys 0m0.090s |
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
[rand-modus]vallen virussen tegenwoordig ook al onder warez? ;)[/rand-modus]Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 14:58:
[...]
Je weet dat je hier een semi-warez request doet
Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 15:50:
[...]
[rand-modus]vallen virussen tegenwoordig ook al onder warez? ;)[/rand-modus]
In dit geval wel
Verwijderd
Technisch gezien overschrijf je daarmee het 'device' null met Topix.
Niet wat je wilt.
een "rm -rf Topic" is succesvoller
Verwijderd
Vandaar dat Kees dat ook maar doetUnexplained schreef op 04 augustus 2002 @ 11:46:
[...]
Technisch gezien overschrijf je daarmee het 'device' null met Topix.
Niet wat je wilt.
een "rm -rf Topic" is succesvoller
Waarom nietJaymz schreef op 03 augustus 2002 @ 13:21:
Topix wordt gewoon niet meer gebruikt @ GoT en de search is gewoon nog niet geindexeerd
Verwijderd
Hoe vaak dit in de praktijk gebeurde weet ik niet, maar met de search structuur van Topix was het ook bijvoorbeeld goed mogelijk om elk kwartier te indexeren.strlen schreef op 04 augustus 2002 @ 13:05:
So? Topix werd toch ook elke nacht ge-indexeerd?
blup
over de search en het indexeren loopt al een topic. Ga daar maar schoppen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()