Toon posts:

[P&W] gesloten wegens search

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In dit topic wordt door whoami het advies gegeven om even de search te gebruiken! Lekker advies als de search niet werkt ivm de nieuwe software. Vervolgens wordt het topic gesloten!

Nu vraag ik, waarom kan Waazaap niet gewoon even advies vragen nu hij niet kan zoeken? Kortom mag het topic weer open? (niet dat ik de oplossing weet overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Whahaha, lol, maar aan de foutmelding moet je al genoeg hebben.
Er is al output geweest voordat je je sessie startte, moet je ff fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mja deze foutmelding + oplossing staat gewoon in de manual van PHP.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12

Arno

PF5A

En in de post van Grum :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ging het mij eigenlijk niet eens om. Heb zelf geen verstand van PHP. (ik ben dan ook niet de topicstarter in P & W). Het ging mij erom dat het topic gesloten werd omdat iemand de search niet gebruikt, terwijl dat zeg maar onmogelijk is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:02
Dit is een probleem dat al honderden keren is voorgekomen in P&W, het staat in de manual van PHP zoals ik hier lees en adhv de foutmelding moet de topicstarter toch wel weten wat het probleem is.

Het wordt hier blijkbaar opnieuw een trend om alle mod-acties te gaan afzeiken, zelfs door mensen die er helemaal niets mee te maken hebben. Dat een topicstarter of iemand die wel bij het topic betrokken is gaat gaan klagen om een gesloten topic, tot daar, maar ik vind het een beetje vergezocht van users om alle slotjes te gaan overlopen en spijkers op laag water te gaan zoeken om zo een (lite)mod te kunnen gaan afzeiken.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, voor de PHP gurus is het vanzelfsprekend dat je eerst sessies moet zetten alvoren aan output te beginnen, maar als je geen idee hebt waar het fout gaat dan heb je aan die manual ook niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mwa, oke de GoT search werkt niet, maar met [google=php headers already sent] kom je ook bij de oplossing.

Dat de GoT search niet werkt, is imho geen vrijbrief om searchtopics nu wel te mogen openen. Ga dus nu niet searchen met GoT, maar googlen, voor je een topic opent.

Dat whoami verwijst naar GoT search, zal een vergissing zijn, die werkt idd niet.
Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 13:43:
Tja, voor de PHP gurus is het vanzelfsprekend dat je eerst sessies moet zetten alvoren aan output te beginnen, maar als je geen idee hebt waar het fout gaat dan heb je aan die manual ook niks. :)
Kweenie, maar ik gooi meestal foutmeldingen door google of de manual.. levert altijd wel wat leuks op ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:02
[nohtml]blackd schreef op 03 augustus 2002 @ 13:43:

Dat whoami verwijst naar GoT search, zal een vergissing zijn, die werkt idd niet.
'k Ben nog maar net terug van vakantie en ik wist idd niet dat de search niet werkte, sorry daarvoor.
Anyway, dit topic blijft imho dicht, al werkt de search niet.
Kweenie, maar ik gooi meestal foutmeldingen door google of de manual.. levert altijd wel wat leuks op ;)[/nohtml]
Daar kunnen vele mensen nog wat van leren .... :)

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
whoami schreef op 03 augustus 2002 @ 13:39:
Dit is een probleem dat al honderden keren is voorgekomen in P&W, het staat in de manual van PHP zoals ik hier lees en adhv de foutmelding moet de topicstarter toch wel weten wat het probleem is.

Het wordt hier blijkbaar opnieuw een trend om alle mod-acties te gaan afzeiken, zelfs door mensen die er helemaal niets mee te maken hebben. Dat een topicstarter of iemand die wel bij het topic betrokken is gaat gaan klagen om een gesloten topic, tot daar, maar ik vind het een beetje vergezocht van users om alle slotjes te gaan overlopen en spijkers op laag water te gaan zoeken om zo een (lite)mod te kunnen gaan afzeiken.
Het is niet mijn bedoeling om je af te zeiken, ik vroeg mij alleen af waarom het topic gesloten was met het advies gebruik de search eens! Nu, je bent net terug van vakantie en wist niet dat de search down was; OK, no hard feelings! Verder ben ik een n00b op het gebied van PHP en wist ik dus niet waar het over ging. Ik begrijp nu dat het een "domme" vraag was, maar zoals gezegd ging het mij daar dus niet om.

Tot slot: idd Google rules 8)
Pagina: 1