Wekkerradio kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pling
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:09

pling

Lekker Kepjoeteren

Topicstarter
Ik ben al een tijd op zoek naar een goede wekker.

Eisen:
radio zender pre-sets
twee wekker tijden, in het weekend weer wat anders (Pre).
Tijd in sinc met die atoomklok in frankfurt ofzo.
Backup batterij.

Is dit te koop ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

interessant om dit in het Audio, Video & HiFi Forum van een computerforum te plaatsen...

edit:

[google=wekkerradio]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 20:08

Nevada

UT

Kijk bij de Hema, staat er wel een tussen. Maar niet denk ik die aan jouw eisen voldoet. maar je weet nooit.

Unreal Tournament '99

Verwijderd

philips heeft deze en zelfs met cd-speler www.philips.nl

• Pitchin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 07:54
Lijkt me typisch iets voor www.conrad.nl

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ijkt me wat voor even naar de winkel lopen en kijken en niet in je luie stoel zitten achter GOT :P voor een digicam vind ik et wat anders. :P

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• pling

pling

Lekker Kepjoeteren

Topicstarter
ijkt me wat voor even naar de winkel lopen en kijken en niet in je luie stoel zitten achter GOT voor een digicam vind ik et wat anders.
Zoals ik al zei, ik ben al een tijdje op zoek. Kijk even goed naar mijn eisen, want dat vind je dus echt niet zo een twee drie ! Anders zou ik het niet vragen natuurlijk.

• pling

pling

Lekker Kepjoeteren

Topicstarter
philips heeft deze en zelfs met cd-speler www.philips.nl
Heb je voor mij een typenummer ? Ik ben overigens al bij philips geweest en ik kon er geen vinden, dat kan komen omdat ik een cd speler er juist niet in wil hebben (gebruik ik toch niet) zodat ie qua omvang ook nog acceptabel blijft.

Verwijderd

ik zou het echt niet weten maar ze zijn er met 3 wektijden tijdsinc en digitale tuner en niet al te groot maar het type zou ik niet weten.

Verwijderd

ook casio heeft dat

Verwijderd

[quote][b][message=14603237,noline]pling schreef op 03 augustus 2002 @ 13:06[/

Philips AJ 3740 voldoet aan je eisen. :) :)

• pling

pling

Lekker Kepjoeteren

Topicstarter
Philips AJ 3740 voldoet aan je eisen
Ik zie het. Deze heb ik wel eerder gezien, maar ik vond het display niet helemaal top, omdat hiervoor eerst een lampje aanmoet voordat ik kan zien hoe laat het is. Ik ben wel lastig 8)7 inderdaad... Maar als andere geen tips hebben, dan zou deze het wel eens kunnen worden.

Mbt casio, heb je een type nummer / link ?

Verwijderd

er is hier ooit een hele mooie gepost met alles erop wat jij wilt en een altijd blauw oplictende display zupervet

• WKD
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 16:10

WKD

Sony heeft er met twee wektijden en presets voor de radio. Loopt ook gelijk met de atoomklok in Frankfurt. Ik heb hem zelf ook en bevalt prima. Display heeft twee standen helderheid. Is het type ICF-C759RC (Dream Machine). Misschien wat voor je?

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 05:39

Trek Y11

Eat my shorts

De Grundig Noctus heeft de door jou genoemde specs bijna allemaal (geen batterij). Helderheid is automatisch en je kan een boodschap inspreken 20 sec. en daarmee gewekt worden.

Kleur display is amber.

Ik heb hem al een half jaar en hij bevalt goed.

What if this weren't a hypothetical question?

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Idd, de Noctus heeft alles wat je zoekt.
Hij bevalt mij heel goed.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/noctus2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/135-3569_IMG%20copy.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door ChrisW op 03-08-2002 20:24 . Reden: nog een foto ]

• astrasound
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-08 11:24
we hebben hier een grundig sonoclock 620 bij de media markt gekocht werkt perfect
heeft digitaal zenderzoeken met 6 voorkeuzen rds en twee wek tijden en met weekend stand en ook nog bij elke wek tijd kan je kiezen bel of radio 8)

SONOCLOCK 620

Tuner FM 87.5 - 108 Mhz
PLL Synthesiser (Direct Dial tuning)
Full RDS with radio text, PTY ( programme type information from broadcaster), EON for traffic information
10 station presets
Multifunctional LCD Display, 8 digits with symbols, blue back light
RDS Automatic time signal input - inputs the correct time as broadcast by a radio station
Dual alarm with separate mode
N.A.P function (reminder timer useful if you are trying to get out of the house on time!)
Week-end cancellation
Colour: Chrome
Design: Round style with small footprint

http://www.grundig.co.uk/products/clock.html

Hero VII,I7 4790K ,Corsair 1866/16Gb ,H105 Sapphire 7770 oc , Samsung 840Pro 256Gb

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:39

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik ben ook op zoek naar een wekker en die Noctus van Grundig heeft wel wat. Toch 2 vraagjes: Hoe zet je de wekker uit (toch niet ONDER het klepje?) en kun je al radioluisterend met het volume (bv) op stand 2 in slaap vallen en dan wakker worden met het volume op stand 10? Mijn oude wekker kan dat namelijk niet....

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op de site van grundig staat die noctus niet, is ie nog wel te koop en zo ja, waar?

edit: Hier http://www.grundig.nl/clockradios-overview.html staat ie wel gewoon. Wat kost zo'n ding?

• Nikel
  • Niet online
Ik weet zeker dat er in gadget talk ooit een topic over die grundig noctus heeft gelopen, maar de search doet het niet, of ligt dat aan mij?

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:39

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Inderdaad, ik kan mij ook herinneren dat er al een topic over was, maar de search.... wat is het leven toch hard zonder search ;). Op de Grundig site is er gewoon te weinig info...

Aaaah, gevonden.... gewoon zoeken op Virus.NL :) en dan kom je bij de volgende link uit http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/385700 en http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/468944 (via Pindkaas)

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• ChrisW
  • Niet online
Magma schreef op 03 augustus 2002 @ 23:01:
Toch 2 vraagjes: Hoe zet je de wekker uit (toch niet ONDER het klepje?) en kun je al radioluisterend met het volume (bv) op stand 2 in slaap vallen en dan wakker worden met het volume op stand 10? Mijn oude wekker kan dat namelijk niet....
Als je op het klepje slaat, dan stopt het alarm en gaat 10 min. later weer af.
Om het alarm uit te zetten moet op 0n/off aan de voorkant drukken.

Er zit een sleep functie op, en het alarm blijft dan gewoon ingesteld.
Het volume van het radioalarm staat op 14 of hoger, dus je kan hem nooit te zacht zetten voor het alarm.

Er zitten 2 alarmtijden op die je voor diverse dagen van de week kan instellen, en nog een weekend functie.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:56

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Hier staat een hele rij, maar de omschrijvingen zijn zo sumier, dat je niet kunt zien of er radio presets dan wel een tijdseinontvanger in zit.
Alleen aan de radio afstemschalen kun je zien dat sommige analoog zijn.
Wel leuk om ff de modellen te bekijken, Philips speelt leuk mee ;)

http://www.kijkshop.nl/on...gment=Audio+%26+Audiosets

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:11
koop twee elcheapo wekkers één voor het weekend en één voor doordeweeks en dan kun je ook nog twee verschillende zenders luisteren, luie flikker ;)

• Nikel
  • Niet online
Ik ben vandaag bij de scheer & foppen, de kijkshop, de megapool, de it's, en de v&d geweest, maar ik heb nergens die noctus gezien, weet iemand waar ie wel te koop is?

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:56
Speedy-Andre schreef op 04 augustus 2002 @ 15:34:
Hier staat een hele rij, maar de omschrijvingen zijn zo sumier, dat je niet kunt zien of er radio presets dan wel een tijdseinontvanger in zit.
Alleen aan de radio afstemschalen kun je zien dat sommige analoog zijn.
Wel leuk om ff de modellen te bekijken, Philips speelt leuk mee ;)

http://www.kijkshop.nl/online/Shop/
Damn!

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS83160g.gif

die is wel butt-ugly! Is het een koffiezetapparaat?
O nee, het is een cdr-destroyer :P

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Verwijderd

sjezus wat mag zo'n grundig wekker dan niet kosten?! ziet er wel mooi uit, maar vinden jullie dat nou niet zonde voor een wekker zoveel geld uit geven?

• ChrisW
  • Niet online
Nikel schreef op 08 augustus 2002 @ 22:41:
Ik ben vandaag bij de scheer & foppen, de kijkshop, de megapool, de it's, en de v&d geweest, maar ik heb nergens die noctus gezien, weet iemand waar ie wel te koop is?
De MediaMarkt.

• ChrisW
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 23:57:
sjezus wat mag zo'n grundig wekker dan niet kosten?!
Ik geloof dat ie 89 of 99 euro was.
Tja, het is maar wat je ervoor over hebt, en ik heb hem elke dag hard nodig :)
Pagina: 1