Toon posts:

Hoe groot is de belangstelling voor Urban Terror

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze topic geplaatst, omdat ik wel eens wil weten hoeveel belangstelling er eigenlijk is voor Urban Terror : 1 van de beste mods van Quake 3 vind ik dan. Voor een mod is het mooi qua graphics, animatie van oa de wapens en een goede gameplay. Ik speel het nu ongeveer een half jaar en ben het nog steeds niet beu. Als je nog niet bekend bent met deze mod en misschien toch geintresseerd bent kun je eens kijken op www.urbanterror.net voor meer info. Ik heb deze topic ook geplaatst om eens te kijken wat sommige er van vinden, dus zoals graphics en gameplay en zo. Mijn mening is als je naar een realistische shootermod zoekt dan heb je die in Urban Terror gevonden. De slogan is niet voor niets : Urban Terror where quake meets reality! heb je een mening hier over? reply ! _/-\o_

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:52
first post
nou de belangstelling is bij mij afgenomen, vond het heel leuk alleen de nieuwe versie laat zo lang op zich wachten :(. Ik sspeelde heel vaak met een vriend van me........owja dat ws jij vandaar :+

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:36
Alle MODS/games met een Q3 engine spelen gewoon "nep" Quake 3 engine is voor snelle games. Zelfs SoF2 geeft mij een houterig Quake gevoel.

Verwijderd

Topicstarter
waaraan kan je dan merken dat zo n mod houterig speelt

Verwijderd

DutchCommando schreef op 03 augustus 2002 @ 12:35:
Alle MODS/games met een Q3 engine spelen gewoon "nep" Quake 3 engine is voor snelle games. Zelfs SoF2 geeft mij een houterig Quake gevoel.
true

Q3 is een engine bedoeld voor snelle rag spellen, ik heb Urban Terror ook gespeeld maar het heeft gewoon bij langena niet de feeling die CS heeft..

Verwijderd

Tijdje gespeeld, maar ik vond er niet veel aan. Kan ook aan de spelers hebben gelegen

• Schuey
ja maar urban terror is niet voor niets een total conversion, en de engine is er heel goed geschikt voor, gaat heerlijk. Het enige nadeel dan is het springen. Je kan ongelooflijk ver springen als je het goed eot zonder met .cfg 's te kloten.

Verwijderd

Topicstarter
ik vind cs maar niks want ik kreeg daar niet echt een feeling bij die ik bij urbanterror wel kreeg

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
ik vind urban terror echt tien keer nix
de gameplay vind ik maar nix, en komt niet lekker over
ook de wapens reageren niet zoals het moet, en het gehele idee vind ik een beetje achterhaald/geript

Verwijderd

ik vind urban terror maar zuigen, vind het echt niet lekker spelen. maar is mijn persoonlijke mening. tziet er wel lekker uit, maar speeld niet lekker jammergenoeg

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 23:47:
ik vind urban terror maar zuigen, vind het echt niet lekker spelen. maar is mijn persoonlijke mening. tziet er wel lekker uit, maar speeld niet lekker jammergenoeg
Soms speelt het idd niet zo lekker, want dan het ene moment gaat het goed en het ander moment raak je niks terwijl je voor je gevoel gewoon hetzelfde bezig bent en dat zuigt ja

Verwijderd

Ik vind persoonlijk urban teror niks. De maps zijn vaag en de hele engine staat me gewoon niet aan. Misschien omdat ik alleen maar cs speel.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01 15:51
urban terror beta 1 was imho een tijd lang de beste mod voor mij, met de intreding van beta 2 ben ik teruggegaan naar quake 3 fortress maar ook daar heeft beta 2 mij genoodzaakt te stoppen. bij beide mods was er gewoon met de nieuwe beta veel teveel veranderd.

• MaDLiVe
  • Laatst online: 25-01 23:26

MaDLiVe

.-Observer-.

Daarom zal reaction quake (vervolg op action quake2) een beter suc6 worden...snel en raggen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• DOCACE
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Wat DutchCommando zegt over de quake3 engine ben ik het grotendeels mee eens. De q3 enine is niet helemaal geschikt voor tactical shooters. De quake2 engine is dan wel weer geschikt. Maar dan blijft toch je eigen smaak.

Jammer voor Urbanterror dat ze sinds beta 2.4 allemaal problemen met de netcode hebben. De update (2.6) van deze mod komt pas tijdens de quakecon uit.
Maar verder is/was het een tof spel.

DOC.

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

ik vind het de beste q3 mod die ik ooit gespeeld heb. het speelt echt veeeel beter dan cs of andere shooters. misschien komt het omdat je echt heel veel moet oefenen om pas lekker de feeling van de wapens onder de knie te krijgen. met de komst van 2.6 en 3.0 komen er weer wat wapens bij en zo blijft het spel speelbaar. het nadeel vind ik dat er steeds meer cheaters komen. hopelijk zijn die verdwenen met een nieuw point release van q3.

"We will be releasing a new point release in the relatively near future which includes a handful of fixes and updates and also includes full Punk Buster integration to combat cheating. "

___________________________*

Verwijderd

Zulke mods is niks voor Quake 3, ik heb het 1 keer gespeeld op een lan en daarna nooit meer :)

Verwijderd

Topicstarter
koper137 schreef op 04 augustus 2002 @ 09:51:
ik vind het de beste q3 mod die ik ooit gespeeld heb. het speelt echt veeeel beter dan cs of andere shooters. misschien komt het omdat je echt heel veel moet oefenen om pas lekker de feeling van de wapens onder de knie te krijgen. met de komst van 2.6 en 3.0 komen er weer wat wapens bij en zo blijft het spel speelbaar. het nadeel vind ik dat er steeds meer cheaters komen. hopelijk zijn die verdwenen met een nieuw point release van q3.

"We will be releasing a new point release in the relatively near future which includes a handful of fixes and updates and also includes full Punk Buster integration to combat cheating. "
ik ben het met je eens je moet eerst een beetje oefenen wil je goed met de wapens om kunnen gaan en dat is het leuke aan deze mod en ik verlang ook naar 2.6 en 3.0 alleen gaat dat nog wel even duren vrees ik. Van cheaters heb gelukkig nog nooit last gehad. :*)

• buzz
  • Laatst online: 22-01 20:08
Crash-Override schreef op 03 augustus 2002 @ 23:42:
ik vind urban terror echt tien keer nix
de gameplay vind ik maar nix, en komt niet lekker over
ook de wapens reageren niet zoals het moet, en het gehele idee vind ik een beetje achterhaald/geript
Jij hebt het waarschijnlijk een paar uur gespeeld, ga dan niet zeggen dat het een slecht spel is alleen omdat je CS beter vind. Tuurlijk zijn de wapens anders, maar jij weet echt niet wat de terugslag van een mp5 is hoor, en ook niet die van een ak.

Verwijderd

DutchCommando schreef op 03 augustus 2002 @ 12:35:
Q3 zelf voelt totaal niet houterig aan. wat dan houterig aanvoelt is UT. ben benieuwd hoe de UT2003 gaat spelen. maar ik mis dan het stunt en vliegwerk van Q3.

Maar games als MOHAA sucken imho wat gameplay betreft. houterig, traag lopen, weinig actie enz...

• Schuey
mohaa sucked idd zwaar vooral het springen is verschrikkelijk bout gedaan. MAar dat is ook weer het boute van urban terror, je kan onmenselijk ver springen ed..

Verwijderd

Schuey schreef op 04 augustus 2002 @ 13:22:
mohaa sucked idd zwaar vooral het springen is verschrikkelijk bout gedaan. MAar dat is ook weer het boute van urban terror, je kan onmenselijk ver springen ed..
ik speel spellen als CS en UT ook niet om het realisme maar om de gameplay en de geinige wapens. En daarom sucked cs sinds V 1.4 zo, gameplay is totaal verneukt.

en als je dan MOHAA gaat spelen, waar de gameplay elke vorm van spanning en actie mist dan houd het al snel op wat mij betreft

Verwijderd

Topicstarter
BuzzerCrAsH schreef op 04 augustus 2002 @ 13:12:
[...]
Jij hebt het waarschijnlijk een paar uur gespeeld, ga dan niet zeggen dat het een slecht spel is alleen omdat je CS beter vind. Tuurlijk zijn de wapens anders, maar jij weet echt niet wat de terugslag van een mp5 is hoor, en ook niet die van een ak.
De wapens in urban terror zijn heel goed geanimeerd en het is ook heel realistisch gedaan allemaal , natuurlijk speel ik het voor de gameplay maar als die mod dan ook nog eens realistisch over komt is dat mooie extra. CS vind ik echt niks hebben je krijgt er geen feeling bij ook al is de gameplay redelijk

• Schuey
*schop*

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11-2025

Tachyon

pop the glock

[beetje off-topic]
Ik wil Urban Terror ook eens gaan proberen, maar wie weet een beetje snelle download-mirror? Van de hoofdsite gaat zooooo traag.....
[/beetje off-topic]

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Schuey
zou het niet weten eigenlijk

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
ik heb urban terror ook een tijdje gespeeld.. een vriend van me speelt het alleen maar.. heeft ook een eigen clan.. ]un[ .. ach ja.. :)

Verwijderd

Topicstarter
zr0 schreef op 05 augustus 2002 @ 18:09:
ik heb urban terror ook een tijdje gespeeld.. een vriend van me speelt het alleen maar.. heeft ook een eigen clan.. ]un[ .. ach ja.. :)
Ja ik heb ook een clan samen met een maat van mij, maar het is nu eigenlijk om eerlijk te zijn een verzameling van newbies :'( ( mij niet mee gerekend natuurlijk 8) )

• buzz
  • Laatst online: 22-01 20:08
nee jij bent vast l337 H3x0r 0mG w00t!!! jij owned

Verwijderd

Topicstarter
Tachyon schreef op 05 augustus 2002 @ 17:46:
[beetje off-topic]
Ik wil Urban Terror ook eens gaan proberen, maar wie weet een beetje snelle download-mirror? Van de hoofdsite gaat zooooo traag.....
[/beetje off-topic]
Man waar heb je het over :? ,deze topic is niet off, met de aankomende beta's 2.6 en 3.0 waarin veel veranderd wordt en aangepast zorgt dat weer voor nieuwe gamers die in deze mod geinteresseerd raken en gamers die er al mee bekend waren die het misschien weer gaan spelen. Dus dan is het toch niet vreemd als er eens een topic is over de belangstelling voor deze quake3 mod.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-01 00:42

FoggyFreek

I'm a llama again!

Jooooooo hiero ! Urban Terror is cewl ! ik speel het nog dagelijks.
Het enige echt jammere vind ik de hitbug, de ene keers schiet je alles raak, de andere mis je de helft.

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Topicstarter
FoggyFreek schreef op 06 augustus 2002 @ 10:24:
Jooooooo hiero ! Urban Terror is cewl ! ik speel het nog dagelijks.
Het enige echt jammere vind ik de hitbug, de ene keers schiet je alles raak, de andere mis je de helft.
precies , hier ben ik het helemaal mee eens de hitdetection zuigt nog af en toe verders is het echt een vette mod _/-\o_

• Schuey
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 10:21:
[...]

Man waar heb je het over :? ,deze topic is niet off, met de aankomende beta's 2.6 en 3.0 waarin veel veranderd wordt en aangepast zorgt dat weer voor nieuwe gamers die in deze mod geinteresseerd raken en gamers die er al mee bekend waren die het misschien weer gaan spelen. Dus dan is het toch niet vreemd als er eens een topic is over de belangstelling voor deze quake3 mod.
uhhmmmm.....offtopic....is gewoon iets tussendoor, in dit geval heeft het dan niks met belangstelling te maken ;)
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 10:26:
[...]

precies , hier ben ik het helemaal mee eens de hitdetection zuigt nog af en toe verders is het echt een vette mod _/-\o_
I second that _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
shit happens , foutje :D

• Schuey
just my 2 cents :D

Verwijderd

Urban terorror is best ok!

Ik speel het nu dik twee jaar en ken alle mod's wel van Q3.. UrT is mooi omdat het flex draait en het gewoon realisatisch oogt ( hardlopen->moeworden, geraaktworden->verbinden, etc.)

Daarnaast heb ik een vette funny clan voor Urbanterror hetgeen het ook leuker maakt })

btw foggs i second het probleem met de 'hitbug' ( soms wel soms niet geraakt worden bij een zelfde aim)

MOD downloaden kan ook bij http://www.urbanterror.de ( redelijk snel) :7

Ltr!
Pagina: 1