Toon posts:

netwerk download goed upload brak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
okay ik ehb twee neiuwe netwerken kaarten gekocht die winxp ondersteunen de drivers van realtek geinstaleerd etc. Nu gaat debestand over ztten van Computer A naar B heel snel en goed maar als ik een bestand van B naar A wil dan gaat dat super langzaam en lijkt het wel internet snelheid. Computer heeft winxp HOME...Computer b heeft een windows Xp Pro build 2505 voor testen van windows xp voor me moeder. Wat kan hier nou het pribleem zijn. Half duplex en full duplex maakt niet uit.

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
de netwerk instellingen zijn het zelfde? En probeer eens een andere UTP-kabel want misschien is de kabel gaar...

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

Verwijderd

Topicstarter
kabel is niet gaar.....

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 15:40
waarom zou je op je pc een RC2 versie (een beta dus) van windows zetten.

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:20
Ik denk dat het inderdaad aan de zeer vroege build ligt van XP pro de final is build 2600. Welke build heeft winXP home? als deze 2600 heeft is dit dus de verklaring voor je proleem

• pierre-oord
  • Laatst online: 16-08 20:53
kijk idd je kabel na. Ik heb wel eens gehad dat ik alle computers in netwerk omg kon zien, maar als je d´r op klikte kreeg je foutmelding. Een nieuw kabel deed wonderen :) . En idd waarom gebruik je oude release? die nieuwe zijn er nieuwts voor niets

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

wat zijn de specs van computer A

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Topicstarter
lag aan de kable toch eventjes gecontoleerd en het werkt nu goed en waarom ik en rc2 beta gebuikr vanwege het feit dat ik die beta legaal heb gekregen van microsoft dus dan mag ik hem gebruiken wanneer ik het maar wil...(ja soms moet je naar computerbeursen gaan om ze gratis te krijgen...bepsaarde me uren downloaden)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 18:25:
lag aan de kable toch eventjes gecontoleerd en het werkt nu goed en waarom ik en rc2 beta gebuikr vanwege het feit dat ik die beta legaal heb gekregen van microsoft dus dan mag ik hem gebruiken wanneer ik het maar wil...(ja soms moet je naar computerbeursen gaan om ze gratis te krijgen...bepsaarde me uren downloaden)
zo zie je maar: niet gelijk beweren dat je kabel goed is

• pierre-oord
  • Laatst online: 16-08 20:53
idd

trouwens kun je een winxp cd van iemand niet kopieren en dan de code gebruiken van je rc2???

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Pagina: 1