Toon posts:

SOF2 online net zo goed als Wolfenstein?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg om SOF2 te kopen om hem online te spelen, maar ik vraag me af of hij net zo goed is als RTCW online. RTWC online speel ik nog steeds, vooral het Beach level, dat is echt zo goed!!!

Is SOF2 online ook zo opgezet dat je opdrachten moet uitvoeren of is het gewoon Fraggen??
DAt is ook leuk, maar de uitdaging in RTCW is vooral om de opdrachten uit te voeren en zo het level te winnen ( en een duitser neerknallen is natuurlijk ook niet te versmaden >:)

Dus, is het de moeite of kan ik beter een ander spel kopen??

Alvast bedankt.

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
ik vind sof2 online zelfs beter

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Ik vind RTCW beter.
The feeling in SoF2 is zo vreemd, singleplayer gaat het nog maar mutliplayer is er niks aan.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik vind RTCW veel beter online, met SoF2 is het idd alleen fraggen, of CTF.

Verwijderd

Ik kan je bij deze vertellen... RTCW heerst over SoF2 online, en ja, ik heb ze beide legaal.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
RTCW is vele male beter. Sof2 is gewoon slachten. Is even leuk, maar gaat snel vervelen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:39
SoF2 was (en is) altijd bedoeld als een singleplayergame. Pas op het laatste moment hebben ze er multiplayermogelijkheden in gezet. Dus dat SoF2 niet zo goed is als RTCW kan best kloppen, want ze waren helemaal niet van plan om de beste MP game te maken.

The devil is in the details.

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
ik vind mohaa het best :P
Maar als ik tussen die 2 moet kiezen zou SOF2 met vlag en wimpel winnen

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:16
Ik vind eerder dat de RCTW multiplayer wint van SoF2 multiplayer.

Reden : Bij RTCW heb je objectives en die maken het spelen leuk en verschillende klassen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:03

Mary Wana

keyboard nut

Er zijn veeel Illegale SOF2 servers , daar word echt klot egespeeld . gewoon beetje raggen en steeds van die klot elamers die iedereen wilt kicken of gametype changen :S

Ik heb hem ook Legaal gehaald en speel heel vaak op Jolt servers , er eentje voor 64 spelers hier word echt goed gespeeld. Gewoon beste player die controll neemt en andere opdracht geven . op deze manier word er veel beter gespeeld en neit zo gerusht

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Mary Wana schreef op 03 augustus 2002 @ 13:59:
Er zijn veeel Illegale SOF2 servers , daar word echt klot egespeeld . gewoon beetje raggen en steeds van die klot elamers die iedereen wilt kicken of gametype changen :S

Ik heb hem ook Legaal gehaald en speel heel vaak op Jolt servers , er eentje voor 64 spelers hier word echt goed gespeeld. Gewoon beste player die controll neemt en andere opdracht geven . op deze manier word er veel beter gespeeld en neit zo gerusht
ja die jolt server met 64 spelers is echt bruut! gisteravond een potje van 4 uur op rmg-desert map :0

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik vind SOF2 zeer zeker goed, maar niet te vergelijken met RTCW, SOF2 is veel rustiger, je kan niet zo maar hard naar voren rossen en iedereen neer maaien, dat moet je meestal gelijk bekopen met een headshot.

Verwijderd

Topicstarter
Is Medal of honor een betere optie om te kopen?? Volgens mij zijn de multiplayer level van Medal of Honor van dezelfde opzet (met objectives) als Wolfenstein.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:26

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.