Ik zelf zit lekker met m'n Hotmail accountje en daar heb ik nooit problemen mee.
Mijn ouders zitten op een andere computer onder een @home account.
Mijn moeder heeft de ballen verstand van computers, en klaagte er nog wel eens over dat de mail niet altijd binnen komt.
Ze start Outlook express en drukt af en toe eens op "Alles verzenden en Ontvangen" soms komt er dan één bij, maar soms is het dan ook het geval dat er een datum van een paar dagen geleden bij staat
Ik zei altijd tegen mijn moeder, dat ze dan toch wat verkeerd deed.
Nu moest ik 2 of 3 (dat weet ik niet meer precies) dagen geleden ff een ftp adresje sturen naar mijn hotmail via die computer, dus dat deed ik ff via hun @home account.
Tot mijn grote verbazing zie ik dat ik hem vanochtend pas binnen kreeg.
Dit is echt belachelijk, een mail hoort meteen, of binnen een paar minuten binnen te zijn. Zelfs de PTT is dus nog sneller.
Het gebeurd dus bij inkomende en bij uitgaande mail. Maar ook weer niet altijd...
Hebben meer mensen hier last van? Wat er aan te doen? <-- vast niks
btw. search ligt eraf, dus kon niet searchen.
Mijn ouders zitten op een andere computer onder een @home account.
Mijn moeder heeft de ballen verstand van computers, en klaagte er nog wel eens over dat de mail niet altijd binnen komt.
Ze start Outlook express en drukt af en toe eens op "Alles verzenden en Ontvangen" soms komt er dan één bij, maar soms is het dan ook het geval dat er een datum van een paar dagen geleden bij staat
Ik zei altijd tegen mijn moeder, dat ze dan toch wat verkeerd deed.
Nu moest ik 2 of 3 (dat weet ik niet meer precies) dagen geleden ff een ftp adresje sturen naar mijn hotmail via die computer, dus dat deed ik ff via hun @home account.
Tot mijn grote verbazing zie ik dat ik hem vanochtend pas binnen kreeg.
Dit is echt belachelijk, een mail hoort meteen, of binnen een paar minuten binnen te zijn. Zelfs de PTT is dus nog sneller.
Het gebeurd dus bij inkomende en bij uitgaande mail. Maar ook weer niet altijd...
Hebben meer mensen hier last van? Wat er aan te doen? <-- vast niks
btw. search ligt eraf, dus kon niet searchen.
SRK35ZS-W