Hey,
Op een ander topic heb ik Zalman gemailt. Waarbij ik de volgende mail terug kreeg.
En let op, dit word Alleen de 80mm verzie, maar als der meer animo is voo de 92mm probeer ik het met zalman zo te regelen dat ze die gewoon gelijk verklaren.
reken dat ze per fangrill ongeveer @ 10 euro zitten en lager als je meerdere besteld.
Dit is dus een mooie fangrill te zien @ zalman
Verder zoek ik iemand in de buurt die samen met mij dit wil gaan regelen (vooral geldzaken ->beschik niet over internet bankieren)
Zodra er GENOEG mensen zijn die mee willen doen (ik maak eerst een lijst... daarna mogen jullie je aanmelden @ laupro site)
BTW ze zijn NIET in nederland te verkrijgen...
Op een ander topic heb ik Zalman gemailt. Waarbij ik de volgende mail terug kreeg.
Ik MOET dus aan/over de honder zitten!Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 09:35:Yes, we can sell to you. These come in blue, black and clear/mirrored.
Your price for 100 is 6.00/ea.
Shipping will be about US$55.00 (USPS Global EMS - 2-3 business days to your country)
Please let us know if you wish to place the order and we'll provide further instructions.
Sharka Corporation
En let op, dit word Alleen de 80mm verzie, maar als der meer animo is voo de 92mm probeer ik het met zalman zo te regelen dat ze die gewoon gelijk verklaren.
reken dat ze per fangrill ongeveer @ 10 euro zitten en lager als je meerdere besteld.
Dit is dus een mooie fangrill te zien @ zalman
Verder zoek ik iemand in de buurt die samen met mij dit wil gaan regelen (vooral geldzaken ->beschik niet over internet bankieren)
Zodra er GENOEG mensen zijn die mee willen doen (ik maak eerst een lijst... daarna mogen jullie je aanmelden @ laupro site)
BTW ze zijn NIET in nederland te verkrijgen...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2002 10:00 . Reden: hehehe eindelijk die quote goed |:( ]
Spiderman
Punisher