Om te beginnen mijn excuses als mijn vraag al eerder is gesteld. Ik heb vele manieren geprobeerd om te searchen, maar dat ding werkt van geen kanten en met de hand een paar maanden topics doorbrowsen gaf me ook niet de goede topic. Dus stel ik zelf maar ff de vraag.
Ik wil al een tijdje lang wat videobanden capturen en op cd zetten. Hiervoor moet ik nog een capturekaart aanschaffen. En ik heb gezien dat er nu vele 2de hands niet te duur te krijgen zijn.
Ik zit te denken aan een Miro Pinnacle DC10+ of een DC30+. Ik kan echter geen info vinden over de DC30+ (ook niet bij pinnacle zelf!!!). Wat is daarmee gebeurt? En welke is nu de betere, de DC10+ of de DC30+?
Zoals jullie merken kom ik niet met die kaarten aan van boven de 1000 ballen
. Ik wil er ook alleen maar een beetje mee capturen (vanuit een videorecorder) en verder niet al te veel. Geen DV en niet veel editing. De kwaliteit mag van mij wel hoog zijn. Ik wil er wel wat leuke DivX'jes mee kunnen maken. Dus dan komen al op z'n minst op kaarten met 720x.... resolutie (weet ff niet meer de standaard fomaat).
Wat adviseren jullie?
Groeten,
Dirk
Ik wil al een tijdje lang wat videobanden capturen en op cd zetten. Hiervoor moet ik nog een capturekaart aanschaffen. En ik heb gezien dat er nu vele 2de hands niet te duur te krijgen zijn.
Ik zit te denken aan een Miro Pinnacle DC10+ of een DC30+. Ik kan echter geen info vinden over de DC30+ (ook niet bij pinnacle zelf!!!). Wat is daarmee gebeurt? En welke is nu de betere, de DC10+ of de DC30+?
Zoals jullie merken kom ik niet met die kaarten aan van boven de 1000 ballen
Wat adviseren jullie?
Groeten,
Dirk