20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Die leveren de ccfl zonder molexaansluiting, die moet je er zelf bij solderenAlf schreef op 03 augustus 2002 @ 05:16:
stuutenbruin.nl
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ze hebben ook een website (http://www.comptechworld.nl) maar ik denk dat hij het winkeltje op campzone bedoelt..Da Monkey schreef op 03 augustus 2002 @ 10:09:
[...]
Heeft die comptechworld een website of is dat een winkeltje speciaal op campzone?
(had je dit btw niet gewoon zelf ff kunnen opzoeken
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
steeds als ik klaar ben met solderen werkt me ccfl nietmeer dan soldeer ik het weer trug en dan doetie het weer wel
ik wil nu een kabelboom maken om ccfl's op aan te sluiten in me voorkap van me scooter
omdat met molex te doen lijkt me het best
en omdat ik een hekel aan solderen heb het liefst kant en klaar
Verwijderd
haha ja dat kan ook....
Maaruh heb ik niet ergens in de forum rulez gelezen dat het wel pc gerelateerd moest zijn..... (owjah dat is het ook CCFL en Molex
ga je ook nog extra fans en windows plaatsen op je scouter??
Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 22:21:
offtopic:
haha ja dat kan ook....
Maaruh heb ik niet ergens in de forum rulez gelezen dat het wel pc gerelateerd moest zijn..... (owjah dat is het ook CCFL en Molex)
ga je ook nog extra fans en windows plaatsen op je scouter??
er staat toch duidelijk casemodding en electronica nu is dit een mod en een ccfl is electronica
En wie maakt er een punt van? Juist... Technocow
De eikel
[/offtopic]
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
jah jah veel offtopic hier
ok nu weer ontopic !
Verwijderd
voedingsstekker heten ze dan... iets van 2 euro....
en die kan je dan weer met een tang vastknijpen aan de kabeltjes...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
die inverter krijg je er gewoon bij volgens mijEner-G schreef op 06 augustus 2002 @ 14:28:
ja duh maar dan heb je wel nog een inverter nodig.. anders is het *boem* of er gebeurt juist weer helemaal niks
Zon molex eraanzetten is toch secondenwerk¿ je hebt geeneens een soldeerbout nodig, ff kabeltje in pinnetje, aanknijpen, erinsteken herhalen met ander draadje en dan aansluiten...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/