Toon posts:

pinnacle pctv onder xp met antenne

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor er commentaren komen toch even melden dat ik de search gebruikt heb maar die werkte niet. :)

Ik heb wel alle enkele gegevens gevonden, want uiteraard werkt de boel niet.

Ik heb de uitleg al gevonden met al die verschillende drivers die je moet installeren. maar ik kan alleen de recentste driver downen, al de rest vind ik niet.

Een andere oplossing was het gebruik maken van Dscaler maar die doet het ook niet. (misschien instellingen misschien iets anders)

Kan er iemand mij helpen aub deze kaart onder xp werkende te krijgen, en signaal te ontvangen met een antenne.

P.S.: is er iemand die de frequenties kent die je moet gebruiken in Vlaanderen (antwerpen)

Alvast bedankt

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 15:40
bij mij doet de gewone driver die op de cdrom staat het wel. Gewoon de windows2000 driver pakken

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 15:40
heb je de PCTV of de PCTV rave of de PCTV pro? dat maakt namelijk wel wat verschil, stereo, mono, stereo plus radio

[ Voor 0% gewijzigd door CME86 op 03-08-2002 17:29 . Reden: sttt, had de edit moeten gebruiken. sorry allemaal ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:14

MaDLiVe

.-Observer-.

PCTV pro werkt hier ook gewoon zowel met standaard drivers als met de nieuwe.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Laatste drivers downloaden van de website, die zorgen voor veel verbetering t.o.v. de drivers die je erbij krijgt (onder XP). Als je daarmee geen kanalen kan ontvangen dan wordt het heel lastig :)

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de gewone pctv. en ik krijg de drivers niet geinstalleerd (heb ook geen keuze tussen drivers er is er maar 1).

De uitroeptekens blijven in mijn 'device manager' aanwezig
Pagina: 1