Hoe geld terug krijgen bij aanschaf TFT monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
Ik heb dus een TFT monitor gekocht laatst, nu schijn je geld terug te krijgen van de overheid (iets van 50 euro) maar hoe werkt dat? moet ik dan het bonnetje ergens heensturen ofzo?

iemand een idee? ik kon nix vinden in de gebruiksaanwijzing e.d

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18
letop, soms is het er al af. staat er dan wel bij.
van die reclames "nu 450 euro*" *= na aftrek energie premie

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Wij willen twee tft schermen aanschaffen in 1 huishouden, kan ik voor beide schermen energiepremie terugkrijgen? Hierover kan ik niets op energiepremie.nl vinden...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
Fault schreef op 04 augustus 2002 @ 10:32:
Wij willen twee tft schermen aanschaffen in 1 huishouden, kan ik voor beide schermen energiepremie terugkrijgen? Hierover kan ik niets op energiepremie.nl vinden...
zeker, gewoon 2 formulieren opsturen :)

Verwijderd

weet er iemand of dit in België ook kan?

• MrTinux
  • Laatst online: 22:10

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Dat hangt af van de Belgische overheid.

De Nederlandse overheid stimuleert het gebruik van energiezuinige producten door er premies voor te geven (geldt bijv. ook voor witgoed als wasmachines en voor zuinige auto's). NOFI, maar het beeld dat ik van de Belgische overheid heb geeft mij niet het idee dat ze zo'n beleid voeren.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Ik heb vandaag op de HCC een liteon monitor voor 295 gekocht. Daar moest de energie premie nog vanaf, maar er is geen formulier bijgesloten of mee gegeven. Hoe kan ik nu nog mijn geldje opeisen/aanvragen???? Please help deze opgelicht-voelende jongen :'( :'(

Verwijderd

Ducksy88 schreef op 23 november 2002 @ 18:29:
Ik heb vandaag op de HCC een liteon monitor voor 295 gekocht. Daar moest de energie premie nog vanaf, maar er is geen formulier bijgesloten of mee gegeven. Hoe kan ik nu nog mijn geldje opeisen/aanvragen???? Please help deze opgelicht-voelende jongen :'( :'(
brochure ophalen van http://www.energiepremie.nl, die uitprinten en samen met de aankoopbon opsturen

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 18:31 . Reden: foutje in link ]

• Pollewob
  • Niet online
Zie ^^, alleen zou ik een kopie van de aankoopbon meesturen :)

Je hebt antwoord, en verder is de kick van dit oude topic niet echt nuttog, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.