We gaan ff stemmen, het lijkt me handig als alle site-checks een apart forum gedeelte krijgen. Wie voor is, laat het ff weten hier, wie tegen is moet ff niets zeggen !
Lekkere poll is dat!
Wie voor is moet het zeggen en wie tegen mag niks zeggen
Jij moet de politiek in gaan, maar niet in nl aub:)
Wie voor is moet het zeggen en wie tegen mag niks zeggen
Jij moet de politiek in gaan, maar niet in nl aub:)
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
oke, iedereen mag stemmen. Maar mijn mening is dat sitechecks best in een apart forum in de Devschuur kan, want een groot gedeelte van dit forum bestaat uit sitechecks, en 9 van de 10 lees ik overheen omdat ik dat niet interressant vindt. Ik kijk meestal pas als veel mensen goede reactie's hebben. Ik ben dus ook voor een apart forum voor sitecheck
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 1900 16:07 schreef Lost-Viking het volgende:
...want een groot gedeelte van dit forum bestaat uit sitechecks...[/quote]Ja en daarom heeft het weinig zin, want er blijft dan weinig over.
...want een groot gedeelte van dit forum bestaat uit sitechecks...[/quote]Ja en daarom heeft het weinig zin, want er blijft dan weinig over.
Fora?
Dus enkelvoud van Flora is Florum
Maar ik ben dus inderdaad ook tegen, omdat er al zoveel forums zijn.
Dus enkelvoud van Flora is Florum
Maar ik ben dus inderdaad ook tegen, omdat er al zoveel forums zijn.
Verwijderd
VOOR,
dit vind ik al heel lang
het moet zo worden:
HTML & Graphics
Programming & Website scripting
Showroom & Rip Reports
dit vind ik al heel lang
het moet zo worden:
HTML & Graphics
Programming & Website scripting
Showroom & Rip Reports
Daar ben ik wel voor.
Hoeven we niet meer te zoeken naar programmeer problemen en de site-checks ertussenuit te filteren.
Hoeven we niet meer te zoeken naar programmeer problemen en de site-checks ertussenuit te filteren.
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
Juist, daarom dus. Het zal een stuk overzichtelijker worden als het wordt opgedeeld in 3 delen.
Wordt dit bericht ook gelezen door administrators van het forum die het doorspelen naar de hogere machten ?
Wordt dit bericht ook gelezen door administrators van het forum die het doorspelen naar de hogere machten ?
Verwijderd
post ff een link naar dit draadje met een lief verhaal erbij in het adjes forum zou ik zeggen
Als je er een apart forum gedeelte voor maakt reageerd er niemand meer op sitechecks, en worden ze vanzelf weer in dit forum gepost. Zo druk is het hier ook weer niet, dus ik ben TEGEN
We spend our years as a tale that is told
Waar baseer je dat op??? ik vind sitechecks juist leuk:)
t e g e n
Ik wissel nooit zoveel van forum, als ik bijv. op Hardware rondhang, dan blijf ik daar vaak ook. Nu bekijk ik zowel de sitechecks als de problemen en opmerkingen van mensen.
Ik denk dat dit voor meer mensen geldt.
Ik wissel nooit zoveel van forum, als ik bijv. op Hardware rondhang, dan blijf ik daar vaak ook. Nu bekijk ik zowel de sitechecks als de problemen en opmerkingen van mensen.
Ik denk dat dit voor meer mensen geldt.
TEGEN
dit forum gaat is juist voor sitechecks en layouchecks en graphics checks
dit forum gaat is juist voor sitechecks en layouchecks en graphics checks
Pagina: 1