Load test nieuwe tweakersnet Sidebar

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• ToAoM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-03 14:28
Hoi,

Ik heb voor mozilla een nieuwe Tweakers.net sidebar gebouwd.

Ik wil deze graag een poosje loadtesten voordat deze definitief ergens live gaat.

Nu staat ie nog op m'n eiegn bakkie, die is niet 24/7 up, maar ik zou het op prijs stellen als een aatls van jullie morgen kan kijken wat je ervan vindt.

De sidebar staat hier:

http://toaom.student.utwe...weakersnetADV/sidebar.cfm

Als je deze url in mozilla inklopt zal automatisch worden gevraagd of je 'm als sidebar wilt installeren.

Jesse

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je deze url in mozilla inklopt zal automatisch worden gevraagd of je 'm als sidebar wilt installeren.
hier niet...
krijg wel gewoon die pagina te zien, maar dus niet als sidebar

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:12
Vraagt ie niet hoor :?

• ToAoM
welke mozilla versie is dat? Hier werkt ie wel (en op m'n werk en bij iedereen die 'm verder al heeft bekenen)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:12
2002061104
1.1a

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nigthly van vandaag

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• ToAoM
Hmz... heb net ff de nieuwste nightly binnen geslurpt. maar die vraagt bij mij keurig of ik wil installen...

anders werkt de volgende URL als het goed is wel:

javascript:window.sidebar.addPanel ("Tweakers.net Advanced","http://toaom.student.utwente.nl/mozilla/sidebar/TweakersnetADV/sidebar.cfm","");

(let op de wrapping)

Verwijderd

via jouw javascriptje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
 Error Occurred While Processing Request
File not found: /mozilla/TweakersnetADV/sidebar.cfm

Please Try The Following:

* Check the CFML Reference Manual to verify that you are using the correct syntax.

* Search the Knowledge Base to find a solution to your problem.

Browser   Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.0.0) Gecko/20020530
Remote Address   195.241.121.159
Referer  
Date/Time   03-aug-02 01:01 AM
Stack Trace

[Ljava.lang.StackTraceElement;@7e18d5

Wel jammer, want als ik jouw link open, ziet het er wel goed uit!

Verwijderd

Na nog twee pogingen doet ie het!!!
Nu nog active topics van GoT...

edit: Kun je niet voor elke link een nieuwe tab openen, of
een extra knopje daarvoor maken...

• ToAoM
javascript:window.sidebar.addPanel ("Tweakers.net Advanced","http://toaom.student.utwente.nl/mozilla/sidebar/TweakersnetADV/sidebar.cfm","");

pffffff ik ben toe aan bier of slaap geloof ik...

• ToAoM
Het zou erg leuk zijn als bijvoorbeeld Vraag en aanbod en dergelijke ook in de XML stream worden opgenomen, dan kan ik echt een meerwaarde aan m'n sidebar toevoegen... de meeste berichten die er in staan heb je vaak toch wel gelezen. (maar ik vind de sidebar 100x handiger dan steeds de site opentrekken)...

• ToAoM
Elke link in een nieuwe tab snapt mozilla nog niet... je kan wel control ingedrukt houden, dan opent mozilla een link in een nieuwe tab. (moet je wel ff instellen in je preferences als ik het goed heb onthouden).

• ToAoM
Morgen ochtend maar weer verder kijken :) terusten allemaal (ik zet zo ook m'n server uit, ding maakt veel te veel herrie...)

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Ik heb hem hier net toegevoegd aan mijn sidebar (windows versie, nightly build van de 1.1b), en kreeg hem aan de praat via de enorme lange javascript:window.sidebar.etc link. Ziet er goed uit, had de sidebar uit staan, maar zo'n toevoeging maakt het weer de moeite waard om de sidebar te gebruiken. Bedankt!

Edit: nog een request: zouden de laatste 10 ofzo tech forums er nog bij kunnen, zou ik erg handig vinden.

Edit2: het is nu 11:29 am, en hij doet het niet. "This tab is not available right now".

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Nou nu maar een nieuw bericht ipv weer een edit. Zo komt ie misschien nog bij meer mensen langs :) Hij doet het weer hier, om 12:33. Wil je dat ik je op de hoogte blijf houden overigens, of ben ik hier aan het posten voor de tech posts?

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hij breekt ook niet automatisch af; en nog wat meer forums erin zou wel makkeleijk zijn (GOT, V&A, FOG enzo)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• ToAoM
Dat afbreken heb ik juist uitgezet... is alleen maar irritant, ziet er niet uit en zo laat ie precies zoveel zien als je zelf wilt.

Jesse

• ToAoM
Die andere items wil ik ook graag opnemen, maar dan moeten die in de vorm van een XML feed worden aangeboden door tweakers. Dan kan je gewoon aangeven welke items je wilt zien.

Leuk voor een volgende versie...

• ToAoM
De autoinstall zou het nu ook weer moeten doen... De URLSessionFormat functie werkt nog niet helemaal in de nieuwe coldfusion geloof ik.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:00
ToAoM: er bestaat zoiets leuk op het forum als de edit-functie. Je kan je oorspronkelijke bericht dus aanpassen en daar nog iets bijtypen ipv 3 of 4 posts achter elkaar te maken.

Trouwens, topics zoals deze zijn hier niet echt gewenst op P&W.

uit de p&w faq:
Promoten van Software en sites?

Dit mag alleen met uitdrukkelijke toestemming van de Devschuur© crew. Dit per mail/icq aan te vragen bij de HGA of een HGM

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.