Toon posts:

Aan abbadon

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt mijn topic gesloten met een aantal redenen

het mocht niet om RAID gaan, niet om een videokaart en al helemaal niet om sisoft.

hier heb ik een aantal opmerkingen over omdat ik me aangevallen voel.

ten 1e, moet ik voor alle 4 de vragen een apart topic openen dan?

antwoord: NEE, dat mag je niet want dan krijg je weer zo een zeur mail dat ik teveel topics open.

ten 2e, er bestaat zoiets als TRIAL ware, als ik illegaal wil hebben weet ik wel waar ik moet zijn dus dan vraag ik dat toch echt niet hier hoor, wil ik eindelijk eens een keer iets eerlijk doen dwingt een mod je om het toch illegaal met een of ander p2p prog te dl of op mijn private ftp.

met andere woorden, je beschuldigt mij van illegale software downloaden, en dat pik ik niet!

bedankt voor je tijd.

ennuh, meteen 1 tip: maak een multilink topic dan ofsow, zodat ie onder meerdere topics valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 20:12

Arno

PF5A

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Ofwel, je had beter kunnen mailen/ICQ'en ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
linkje: Wat is nou beter?

1: dat denk ik niet hoor... als jij gewoon normale topics opent zal niemand daarover klagen lijkt me..
videokaart kan je voor naar VB, die andere OM, dat zijn dus maar 2 topics.
Sisoft Sandra is 2 sec. googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

LilBW schreef op 02 augustus 2002 @ 23:56:
ten 2e, er bestaat zoiets als TRIAL ware, als ik illegaal wil hebben weet ik wel waar ik moet zijn dus dan vraag ik dat toch echt niet hier hoor, wil ik eindelijk eens een keer iets eerlijk doen dwingt een mod je om het toch illegaal met een of ander p2p prog te dl of op mijn private ftp.

met andere woorden, je beschuldigt mij van illegale software downloaden, en dat pik ik niet!
Je hebt teveel fantasie ofzo. Waar zegt ie dat? :? Sjongejonge, doe ff rustig zeg.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en vragen over waar je sisoft kunt downloaden al helemaal niet.

hier zegt ie dat, wat kan hij er anders mee bedoelen? dat hij niet wil dat iemand sisoft download? hij kan geen andere reden hebben dan dat hij dacht dat ik hem illegaal wilde

en nee ik doe niet rustig, als ik mensen help wordt er niks gezegd, maar zodra ik 1 topic te veel open of na 1 uur zoeken geen sisoft sandra vindt krijg ik dit op me brood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je bekend met het begrip e-mail? Al de kids doen het tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
hier zegt ie dat, wat kan hij er anders mee bedoelen? dat hij niet wil dat iemand sisoft download? hij kan geen andere reden hebben dan dat hij dacht dat ik hem illegaal wilde
Wat dacht je van het feit dat de downloadlocatie van SiSoft Sandra te vinden is met een simpele [google=sisoft sandra] ?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe dit topic op slot, omdat de wijze van communiceren me helemaal niet bevalt. Tip voor de topic starter: doe een nette mail ofzo en ga niet meteen om je heen slaan, dat werkt vaak beter :)

edit:

toevoeging van een behulpzame gebruiker (wiens naam er nu even niet toe doet ;) ):
neen, hij bedoelt dat dat zo elementair is dat je dat bij voorkeur niet op een forum als GoT dat een bepaald niveau nastreeft gaat vragen.

Ik zie dat de download op de site van SS niet werkt, dus wat doe ik dan:
ik ga naar download.com en zoek op sandra en voila: zo vond ik SiSoft Sandra

je moet wel rustig doen, want je moet weten dat je niet de enige user op dit forum bent, en jij bent dus ook niet de enige die "geholpen dient te worden". Een helpdesk is het sowieso niet.. ;)
Een bepaalde mate van zelfstandigheid in deze kan toch wel verwacht worden..
:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.