Ben van plan een Leadtek GF3 Ti200 op mijn 440 BX moederboordje te prikken, maar die heeft een AGP 2x bus. Iemand een idee hoe hij gaat presteren?
je videokaart heeft genoeg geheugen om alles te verwerken..het is dacht ik alleen bij heel grote textures enzo van effect..maar k weet niet precies hoe
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
zucht ... hij vraagt Ti200 Spinner 
En ja, hij loopt prima op dat bordje als je processor hem maar een beetje goed vooruit blaast. Succes ermee
En ja, hij loopt prima op dat bordje als je processor hem maar een beetje goed vooruit blaast. Succes ermee
De meeste mensen deugen!
Inderdaad, 2x of 4x maakt niet echt een wereld van verschil uit.
t gaat om t ideemarzzman schreef op 03 augustus 2002 @ 00:29:
EN mijn gf3 classic draait ook goed op een BXje.
Verwijderd
Dan is het toch logisch dat een Ti200 dat ook doet lijkt me?marzzman schreef op 03 augustus 2002 @ 00:29:
Wat voor cpu heb je erin zitten? Als je er net zoals ik een PIII 450 in hebt zitten zou ik over niet al te lange tijd je cpu ook upraden.
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Mijn oude GeForce 3Ti200 heeft altijd op AGP 2x gestaan. GEEN verschil tussen 2x en 4x heb ik gemerkt (alleen op 2x maakt mijn systeem veel stabieler).
Mijn GeForce 4 Ti4200 loopt nu ook op AGP 2x. Ruim 10.000 3dmarks 2001SE, meeste spellen wel ruim over de 100FPS heen (sommige spellen zoals Ghost Recon halen soms wel ruim 300 FPS).
Mijn GeForce 4 Ti4200 loopt nu ook op AGP 2x. Ruim 10.000 3dmarks 2001SE, meeste spellen wel ruim over de 100FPS heen (sommige spellen zoals Ghost Recon halen soms wel ruim 300 FPS).
het betreft hier wel een 128mb kaartje, dus met spellen die die 128mb gebruiken zou de 2x wel eens te traag kunnen zijn (de aanvoer van textres te traag).
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Zelfs dat maakt haast niets uit. het probleem ontstaat pas als de textures te groot zijn voor het geeugen van de kaart en ze in het werkgeheugen moeten worden weggeschreven. Het kost heel veel tijd om ze daarvanuit weer door te geven naar de videokaart voor verdere berekening. Maar met 128 mb merk je nog geen 3dmark verschil tussen agp 2x en 4x.Breepee schreef op 03 augustus 2002 @ 15:34:
het betreft hier wel een 128mb kaartje, dus met spellen die die 128mb gebruiken zou de 2x wel eens te traag kunnen zijn (de aanvoer van textres te traag).
Een PIII 1 Ghz, op een 100 Mhz bus.Scatman_II schreef op 03 augustus 2002 @ 10:54:
Wat voor cpu heb je erin zitten? Als je er net zoals ik een PIII 450 in hebt zitten zou ik over niet al te lange tijd je cpu ook upraden.
Das nog wel voldoende, tegenwoordig is de grafische kaart belangerijker dan de CPU
Daar hoef je idd nix an te doen de komende tijd
En je hoort het, 2x / 4x maakt nix uit... Kopen dus
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Presteert gewoon goed. Heb hier zo'n ding draai ook AGP2x ...4x loopt ie vast..of ik moet terugklokken en dat levert meer verlies op dan de winst van 2x naar 4x AGP...
En samen met je Piii 1,0Ghz..heb je een zeer leuke gamebak!
En samen met je Piii 1,0Ghz..heb je een zeer leuke gamebak!
Pagina: 1