Toon posts:

Draadloos toetsenbord handig?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn toetsenbord is een beetje gaar aan het worden en er moet dus een andere komen. Nu heb ik een beetje rondgekeken en ik zie dat er veel draadloos zijn tegenwoordig. Nu vraag ik me af:
- Hoe zit dat met batterijen, moet je die vaak verwisselen?
- Ik gebruik het veel bij gamen, is een draadloos T-bord daar geschikt voor(vertraging? :? )
- Is een multimedia T-bord nu echt handig of maak je (bijna) nooit gebruik van de extra toetsen?

Komt u maar met uw suggesties en aanbevelingen _/-\o_

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 23:33:
Mijn toetsenbord is een beetje gaar aan het worden en er moet dus een andere komen. Nu heb ik een beetje rondgekeken en ik zie dat er veel draadloos zijn tegenwoordig. Nu vraag ik me af:
- Hoe zit dat met batterijen, moet je die vaak verwisselen?
- Ik gebruik het veel bij gamen, is een draadloos T-bord daar geschikt voor(vertraging? :? )
- Is een multimedia T-bord nu echt handig of maak je (bijna) nooit gebruik van de extra toetsen?

Komt u maar met uw suggesties en aanbevelingen _/-\o_
- Ik heb een Logitech Cordless Desktop set, batterijen van toetsenbord heb ik nog niet hoeven verwisselen(sinds februari), batterijen van de muis gaan +/- 3 maanden mee.
- Ik game veel, merk niets van (eventuele)vertraging
- Hangt er vanaf hoe je die toetsen instelt. Ik start er o.a. verkenner mee op(gebruik ik regelmatig dus)

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

batterijen gaan op zich best lang mee
ken mensen die al een jaar doen met een wireless keyboard, zonder de batterijen te vervangen.

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik heb Logitech draadloze, bevalt mij uitstekend.
Nog nooit batterijen vervangen (anderhalf jaar in gebruik ondertussen) en ik heb een behoorlijk bereik ermee.
Als ik keyboard naast mij in bed leg kan ik nog winamp bedienen (mijn stereotoren moest ff ergens anders staan tijdelijk ivm nieuwe vloerbeen dus, aangezien ik computer dag en nacht aan heb staan, had ik winamp regelmatig aanstaan als ik op mijn slaapkamer aan het werk was.
Logitech iTouch cordless heb ik

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Verwijderd

Ik kan de cordless OPTICAL (mouse and keyboard) van Logitech zwaar aanbevelen. Alleen de muis vreet batterijen!!!!!!!!!!!!! Het keyboard vreemd genoeg niet.

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

optical muis is een stroomvreter. Ik heb het zelfde setje.
Muis; iets dan een maand met de batterijen. Toetsenbord; nog niet vervangen.
maar.... daar hebben ze laders (zelfs op zonne-energie) voor uitgevonden.

logitech cordless optical dus...........
Het setje bevalt mij uitstekend.

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen een T-bord nodig. Muizen heb ik nog zat liggen. Verder lees ik dat er veel problemen met optical muizen zijn bij het gamen.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 00:07:
Ik heb alleen een T-bord nodig. Muizen heb ik nog zat liggen. Verder lees ik dat er veel problemen met optical muizen zijn bij het gamen.
Alleen als de batterijen ineens opzijn tijdens het gamen :P

cordless vind erg handig, geen snoer meer dat in de weg ligt en achter dingen blijft hangen. Van storing/vertraging van het signaal merk je niets(als je tenminste binnen 4 meter van je comp blijft ;) )
Met optical muizen heb ik geen ervaring, maar heb wel gehoord dat ze niet lekker op snelle bewegingen reageren.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

MadMarky schreef op 02 augustus 2002 @ 23:42:
[...]

- Ik heb een Logitech Cordless Desktop set, batterijen van toetsenbord heb ik nog niet hoeven verwisselen(sinds februari), batterijen van de muis gaan +/- 3 maanden mee.
- Ik game veel, merk niets van (eventuele)vertraging
- Hangt er vanaf hoe je die toetsen instelt. Ik start er o.a. verkenner mee op(gebruik ik regelmatig dus)
Precies wat je zegt, ik heb mijn toetsen bord al +- 2 1/2 a 3 jaar en ik heb pas de batterijen vervangen :Y) . en inderdaad de muis die vreet batterijen

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

• KSR
  • Niet online

KSR

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 00:07:
Inderdaad, ik speel b.v. Unreal Tournament en had ook problemen met de optical muis. Met snelle bewegingen en je tilt je muis wel eens een klein beetje op in een snel spel.
Heb er nu maar 2 muizen aangehangen :)

Be Stronger Than Your Excuses

Verwijderd

Topicstarter
Een toetsenbord draadloos is moeilijk los te krijgen volgens mij. Overal zit wel weer een muis bij. Ik heb nu ook zitten kijken naar t-bord met draad en mijn oog viel op de Internet Navigator™ Keyboard van logitech. Ik ga maandag even ik de winkel kijken of het wat is. (ding lijkt me wel erg groot)

Verwijderd

Ik heb de Cordless Desktop Pro en ik vind hem fantastisch. Je moet alleen oppassen met een metalen bureau. Ik heb namelijk een metalen bureau en dan doet zowel het toetsenbord als de muis het minder goed, maar is slechts een kwestie van een beetje richten met de IR-zender.

Maar ja, welke idioot heeft er nou een metalen bureau??

Verwijderd

-extra toetsen gebruik ik nooit
-batterijen gaan redelijk lang mee en de betere keyboards geven netjes een melding als de batterijen bijna op zijn.
-vertraging heb ik nog niet opgemerkt
en JA ze zijn handig :)

vooral als divx afstandsbediening als je op bed ligt :P

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 12:46

Nibbles

just nibb it

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 06:23:
Ik heb de Cordless Desktop Pro en ik vind hem fantastisch. Je moet alleen oppassen met een metalen bureau. Ik heb namelijk een metalen bureau en dan doet zowel het toetsenbord als de muis het minder goed, maar is slechts een kwestie van een beetje richten met de IR-zender.

Maar ja, welke idioot heeft er nou een metalen bureau??
Ik heb ook een Cordless Desktop Pro, en die maakt toch echt geen gebruik van InfraRood:
Ik heb wel gemerkt dat metalen voorwerpen tussen het toetsenbord en het ontvangstkastje inderdaad storing oplevert. Ik kan me dus goed voorstellen dat een heel metalen bureau niet goed werkt :)

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:29

OutSIdeR

theworldforizabel.la

ik heb een Logitech Cordless iTouch, heb em al een tijdje en werkt gewoon perfect, heb nog geen batterijen hoeven vervangen

theworldforizabel.la

Verwijderd

Wat ik vooral makkelijk vind is dat je je t-bord heel snel terzijde kan schuiven als je meer ruimte op je bureau nodig hebt.
Dit is echter meer een voordeel bij zakelijk gebruik.

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 21:36
Logitech Internet Navigator Special Edition (niet cordless) en een logitech dual optical muis (niet cordless) heb ik aan m'n systeem hangen en dit bevalt me prima hoor...
Geen gedoe met batterijen die je onverwachts weer moet opladen. En ik heb geen last van draden hoor... Schuif m'n toetsenbord naar voren en ik kan gemakkelijk op m'n bureau werken... Maar ik heb daar wel de ruimte voor, dus dat scheelt...

Verwijderd

Ik heb die natural wireless van Logitech, met een trackman Marble FX (ook wireless)
Van beide moet ik toch echt elke 2 maanden de batterijen vervangen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik ze door het hele huis gebruik (tv-out op een Marmitek Gigaherz zender, en zo op alle tv's in huis computerbeeld/geluid.)
Die apparaten hebben wel snel last van andere apparaten die zenden, die gigaherz zender moet echt wel een eindje uit de buurt van de logitech zender blijven, evenals Bluetooth/GSM en, believe it or not: de magnetron)

• Repeat64
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 18:54
Ik heb ook de Logitech Cordless Desktop, en kan hem zwaar aanbevelen.
Ik sloop 's avonds altijd 1 batterij uit de muis. Zonde als dat lampje de hele nacht moet branden terwijl er toch niets gaat gebeuren. Alle beetjes helpen, zullen we maar zeggen.....
Het keyboard lijkt idd veel spaarzamer met stroom om te gaan, dus daar geen extra geintjes.

Check hier mijn Specs

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Ik heb de Logitech Cordless Desktop Optical, en ik heb er echt niets slechts over te vertellen! De toetsenbord is gewoon heeeel erg fijn om op te typen, de Internet en Media toetsen zijn heel handig, worden door mij vaak gebruikt. Hij is ook nog mooi plat en zwart. De cordless optical muis die erbij zit [Logitech Cordless iMouse oid] is ook een droom, zit perfect in de hand [mits je rechtshandig bent], en reageert heel goed, en is ook nog eens mooi zwart. Ik heb ook nooit problemen met de optische gedeelte als ik Counter-Strike aan het spelen ben...
De Logitech Cordless Desktop Optical kost ongeveer 130 euro ofzo

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Verwijderd

Ik heb een toetsenbord met draadje, want ik vind zonder alleen zonde van het geld. Hij ligt toch altijd op mijn bureau. Ik heb wel multimedia toetsen, en ik gebruik ze heel veel. Vooral voor winamp. En ik heb ook een draadloze optische muis. Van lege batterijen heb ik geen last, want ik heb er een met laad station. Wat wel een nadeel is, is dat ie vanwege energie besparing na een tijdje uit gaat, en dan moet je op een knop drukken zodat ie weer aan gaat. En als je dan bij GTA3 een tijdje hebt rondgereden en je stapt uit, is dat wel eens lastig.
Pagina: 1