Is de layout smaller geworden :?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Ik meen me te herinneren dat je op het oude forum bij het posten van een plaatje van 640 breed de layout niet "verneukte".

Is het zo dat het op een of andere manier smaller is geworden :?

Als je nu nl. zo'n plaatje post wordt die post breder dan een normale post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Voor zover ik kan herinneren heeft 640 breedte altijd de layout vern**kt. :) Iets minder (500 nog wat) deed het stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Hmm, ik dacht anders dat 640 altijd precies paste..

Als er echt wat veranderd is wil ik wel graag weten wat de maximale breedte van een plaatje is zonder dat de layout wordt verneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Test er op los zou ik zeggen. Of maak een screenshotje en meet het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
testing 1, 2:

Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/usericons/23336/bmwinsicotrans.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
hmm, blijkbaar is de maximale breedte nu 606 pixels..
Erg vaag, want ik zou zweren dat dat 640 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
klein skopje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0m
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 16:03

p0m

euh. het blijkbaar nu 606. verder nog iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
p0m schreef op 05 augustus 2002 @ 15:51:
euh. het blijkbaar nu 606. verder nog iets? :)
ja, waarom is dit veranderd :?

er is verder toch niks aan de layout veranderd :?

en 640 pixels breedte is toch een soort van standaard afmeting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0m

p0m

Ik weet niet wat het eerst was, ik weet alleen dat het nu 606 is. en een 36 pixels verschil is toch iets te groot om ongezien veranderd te zijn. Dus 640 us het niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
p0m schreef op 05 augustus 2002 @ 16:31:
Ik weet niet wat het eerst was, ik weet alleen dat het nu 606 is. en een 36 pixels verschil is toch iets te groot om ongezien veranderd te zijn. Dus 640 us het niet geweest.
Volgens mij dus wel.

Waarom staat er bijvoorbeeld dan in het grote digicamfoto topic om foto's van niet groter dan 640 te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0m

p0m

Azrael schreef op 05 augustus 2002 @ 17:58:
[...]
Volgens mij dus wel.

Waarom staat er bijvoorbeeld dan in het grote digicamfoto topic om foto's van niet groter dan 640 te plaatsen?

omdat 640 een default res is? (in het rijtje 640,800,1024).

Toch wel een echt klassiek geval van pixelneuken.
Zie hier de oude layout in een google cache, en warempel!
Het zijn wel 1,2,3,4 .... 611 pixels. Vergeef ons voor de verloren 5 pixels. We're not worthy ! _/-\o_ _/-\o_

Maarja, hier had je zelf ook op kunnen komen, maar omdat je zo doorzette moest ik wel O-). En als je de 2 pixel cellpadding van de huidige layout wel meetelt zijn het slechts 2 pixels die verloren zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet 100% zeker dat het 640 breed was
In digicamtopic zijn bijna alle foto's 640 omdat dan de layout niet verneukt werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 22:46:
Ik weet 100% zeker dat het 640 breed was
In digicamtopic zijn bijna alle foto's 640 omdat dan de layout niet verneukt werd
zo p0m, durf jij deze wijze man van 400+ jaren tegen te spreken?

"Told you so" :P :P

En nu wil ik graag je manager spreken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correctie:
het was 616 (heb oude screenshot gecheckt)
Maar werd het meer dan 616 dan werd de ruimte van links gepakt en pas vanaf 640 werd de zooi verneukt.
Dat was een 'feature' van Topix ws :P

En die FAQ van digicamfoto's heb ik volgens mij gemaakt en ik heb niet 640 genomen omdat dat een standaardresolutie was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 22:55:
Correctie:
het was 616 (heb oude screenshot gecheckt)
Maar werd het meer dan 616 dan werd de ruimte van links gepakt en pas vanaf 640 werd de zooi verneukt.
Dat was een 'feature' van Topix ws :P

En die FAQ van digicamfoto's heb ik volgens mij gemaakt en ik heb niet 640 genomen omdat dat een standaardresolutie was :)
Okee p0m, dat neem ik dus half terug ;)

Maargoed, zijn we nog niet bij de kern van de zaak, waarom deze nieuwe superieure software geen plaatjes van 640 breed meer toestaat zonder de layout te verneuken.... :o

helemaal zo gek nog niet, dat topix >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:11

AntonT

One Ton!

Uhm... Tja... Jammer, helaas?
Misschien dat we nog eens het template "1024" maken ofzo, en dan het hele forum groter maken... Dit is echter iets was je pas over 2 maanden zou kunnen verwachten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0m

p0m

Azrael schreef op 05 augustus 2002 @ 22:50:
[...]
zo p0m, durf jij deze wijze man van 400+ jaren tegen te spreken?

"Told you so" :P :P

En nu wil ik graag je manager spreken >:)

Ach was alleen een beetje spits omdat je zo bleef doordrammen op iets wat duidelijk low priority is/was :). Maar de 'feature' van topix is wel mooi en aardig, wil ik niet op af doen hoor, ik was voornamelijk lurker op het oude forum.

En voor jouw ben ik de manager, en ik zet mij volledig in voor de gedane uitspaken van mijn één van mijn trouwe mensen O-).
Azrael schreef op 05 augustus 2002 @ 23:03:
[...]
Okee p0m, dat neem ik dus half terug ;)

Maargoed, zijn we nog niet bij de kern van de zaak, waarom deze nieuwe superieure software geen plaatjes van 640 breed meer toestaat zonder de layout te verneuken.... :o

helemaal zo gek nog niet, dat topix >:)
Voor de superieuriteit moet je gewoon geduld hebben, maar geduld komt altijd met de jaren, waar jij er blijkbaar genoeg van hebt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
AntonT schreef op 06 augustus 2002 @ 00:24:
Uhm... Tja... Jammer, helaas?
Misschien dat we nog eens het template "1024" maken ofzo, en dan het hele forum groter maken... Dit is echter iets was je pas over 2 maanden zou kunnen verwachten denk ik :)
Goed, maar kan je dan misschien uitleggen waarom zoiets "normaals" dan wel heel handigs dat met topix wel gebruikt werd nu niet is ingepast?

Het is nl. wel bijzonder fijn (ja, GT is het techforum dat het meest door mij wordt bezocht ;)) dat je plaatjes een standaard formaat als 640x480 kunt geven en ze ook nog hier kunt posten zonder de layout aan te tasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
p0m schreef op 06 augustus 2002 @ 01:07:
[...]
Ach was alleen een beetje spits omdat je zo bleef doordrammen op iets wat duidelijk low priority is/was :). Maar de 'feature' van topix is wel mooi en aardig, wil ik niet op af doen hoor, ik was voornamelijk lurker op het oude forum.

En voor jouw ben ik de manager, en ik zet mij volledig in voor de gedane uitspaken van mijn één van mijn trouwe mensen O-).

[...]

Voor de superieuriteit moet je gewoon geduld hebben, maar geduld komt altijd met de jaren, waar jij er blijkbaar genoeg van hebt ;).
ah, nog een post :)

ach, je kan van alles wel zeggen 'low priority', maar in principe heeft alles lang test gedraaid en zou het dus goed moeten zijn en kan je je bezighouden met dit soort verzoeken van gebruikers.
Maargoed, ik zie ook wel dat het toch nog verre van perfect draait, maar dat betekent niet dat je je met dit soort zaken dan maar niet moet gaan bezig houden :)

Manager? :D
Wie staat er eigenlijk aan de leiding van het hele React project?

Geduld is een schone zaak, ik hoop overigens niet dat we jaren moeten wachten op die superioriteit :o
En hey, ik ben ouder dan jij ;)

En geduld moet niet lijken op inertie en in zoverre is ongeduld ook een schone zaak dat iets vaak wel wat sneller voorelkaar komt ;)

(overigens post ik mijn foto's voorlopig wel even met een maximale breedte van 606 pixels totdat dit geregeld is ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

dicht...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.