p0m schreef op 06 augustus 2002 @ 01:07:
[...]
Ach was alleen een beetje spits omdat je zo bleef doordrammen op iets wat duidelijk low priority is/was

. Maar de 'feature' van topix is wel mooi en aardig, wil ik niet op af doen hoor, ik was voornamelijk lurker op het oude forum.
En voor jouw ben ik de manager, en ik zet mij volledig in voor de gedane uitspaken van mijn één van mijn trouwe mensen

.
[...]
Voor de superieuriteit moet je gewoon geduld hebben, maar geduld komt altijd met de jaren, waar jij er blijkbaar genoeg van hebt

.
ah, nog een post
ach, je kan van alles wel zeggen 'low priority', maar in principe heeft alles lang test gedraaid en zou het dus goed moeten zijn en kan je je bezighouden met dit soort verzoeken van gebruikers.
Maargoed, ik zie ook wel dat het toch nog verre van perfect draait, maar dat betekent niet dat je je met dit soort zaken dan maar niet moet gaan bezig houden
Manager?
Wie staat er eigenlijk aan de leiding van het hele React project?
Geduld is een schone zaak, ik hoop overigens niet dat we jaren moeten wachten op die superioriteit

En hey, ik ben ouder dan jij
En geduld moet niet lijken op inertie en in zoverre is ongeduld ook een schone zaak dat iets vaak wel wat sneller voorelkaar komt
(overigens post ik mijn foto's voorlopig wel even met een maximale breedte van 606 pixels totdat dit geregeld is

)